دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
لاکانی

حوزه/مدیر حوزه علمیه گیلان، مرحوم حجت الاسلام والمسلمین قائمی را را دلسوزان نظام و رهبری خواند و گفت: ایشان به معنای واقعی یک روحانی مردمی بود.

حجت الاسلام والمسلمین لاکانی در گفتگو با خبرنگار گروه استانها خبرگزاری «حوزه» با اشاره به ابعاد شخصیتی حجت الاسلام و المسلمین رحمت الله قائمی،  اظهارداشت: این عالم ربانی از جمله روحانیونی بود که عمر پربرکت خود را در راه ترویج علوم دینی و اعتلای اسلام صرف کرد.

مدیر حوزه علمیه گیلان افزود: ایشان انسانی خدوم و پرتلاش بود که بزرگترین افتخارشان حضور در جبهه های جنگ، تقدیم دو فرزند شهید و چند جانباز به انقلاب اسلامی و نظام است.

وی با اشاره به خدمات ابوالشهیدین مرحوم حجت الاسلام والمسلمین قائمی، ابرازداشت: این روحانی انقلابی از پیشگامان نهضت امام خمینی(ره) بود و سالهای متمادی علیه رژیم پهلوی مبارزه کرد؛ ایشان رابطه بسیاری خوبی با شیهد آیت الله مصطفی خمینی داشت و تا پیروزی انقلاب هرگز دست از مبارزه برنداشت .

این استاد حوزه با بیان این که حجت الاسلام و المسلمین قائمی از دلسوزان نظام و رهبر معظم انقلاب بود، ادامه داد: در دوران بعداز انقلاب هم ایشان در تمام عرصه ها حضور فعال داشت و مدتی در جهاد سازندگی مشغول به کار شد و خدمات بسیاری را از لحاظ اجتماعی به ساکنان مناطق مختلف استان ارائه کرد.  

مدیر حوزه علمیه گیلان اضافه کرد: مدیریت مدرسه علمیه رودسر در مقطعی و ارائه خدمات به طلاب این مدرسه و دیگر طلاب منطقه، از دیگر خدمات این عالم ربانی بود.

حجت الاسلام والمسلمین لاکانی با تاکید بر لزوم الگو گیری طلاب از شخصیت های همچون حجت الاسلام و المسلمین قائمی، خاطرنشان ساخت: ایشان به معنای واقعی یک روحانی مردمی بود که با حضور در متن جامعه، ارتباط بسیاری خوبی با همه اقشار به خصوص جوانان داشت، لذا زندگی ایشان باید برای طلاب به عنوان یک الگو قرار گیرد.

انتهای پیام 18/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha