دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
قائمی گیلان

امام جمعه رحیم آباد رودسر جزئیات برنامه های تشییع و تدفین پیکر ابوالشهدا مرحوم حجت الاسلام و المسلمین قائمی، از یاران دیرین امام خمینی و رهبر معظم انقلاب را تشریح کرد.

حجت الاسلام محمد مهدی محزون، در گفتگو با  خبرگزاری «حوزه» با تسلیت ایام عزاداری امام حسین(ع) و ارتحال روحانی انقلابی مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین رحمت‌الله قائمی، اظهارداشت: مراسم تشییع پیکر این روحانی مجاهد، روز پنج شنبه، هشتم آبان ماه، مصادف با پنجمین روز از محرم الحرام، فردا ساعت 10 صبح از شهر رحیم آباد آغاز و پس از تشییع در رودسر، در گلزار شهدای زادگاهش روستای آزارکی در دل خاک آرام خواهد گرفت.

امام جمعه رحیم آباد ادامه داد: مراسم بزرگداشت ابوالشهدا مرحوم حجت الاسلام والمسلمین قائمی نیز فردا شب  از سوی دفتر امام جمعه و با حضور طلاب، اساتید و دیگر اقشار مردم برگزار خواهد شد.

خاطرنشان می شود، حجت‌الاسلام والمسلمین رحمت‌الله قائمی از شاگردان امام خمینی، یاران رهبر معظم انقلاب و پدر شهیدان محمد و زین‌العابدین قائمی، پس از عمری تلاش و مجاهدت علمی و تبلیغی و خدمت به انقلاب و مردم، ششم آبان ماه دار فانی را وداع گفت.

خبرگزاری حوزه، ارتحال این عالم فقید را به محضر امام زمان(عج)، رهبر معظم انقلاب، حوزه های علمیه، مراجع عظام و مردم منطقه رودسر و رحیم آباد تسلیت می گوید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha