یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
دستجردی رودسر

حوزه/ امام جمعه رودسر گفت: یکی از ویژگی های بارز حجت الاسلام و المسلمین قائمی ساده زیستی و اهتمام به امور طلاب و مردم بود

حجت الاسلام دستجردی در گفتگو با خبرنگار گروه استانها خبرگزاری «حوزه» با تسلیت ایام شهادت اباعبدالله الحسین(ع)، درگذشت حجت الاسلام و المسلمین رحمت الله قائمی را ضایعه جبران ناپذیری برای منطقه رودسر عنوان کرد و اظهارداشت: منطقه رودسر از جمله مناطق روحانی پرور است و مردمان آن علاقه وافری به اهل علم دارند.

وی  با اشاره به تاثیرگذاری روحانیون این منطقه در مسایل مختلف کشور  افزود: یکی از روحانیون پرتلاش، حجت الاسلام والمسلمین قائمی بود که علاوه بر پیشگامی در پیروزی انقلاب، از دلسوزان نظام بود .

امام جمعه رودسر با تاکید بر این که ایشان در دوران انقلاب یاور امام خمینی(ره) بود و دوشادوش دیگر انقلابیون به مبارزه با دژخیمان شاهنشاهی پرداخت، تصریح کرد: مبارزات ایشان علیه دستگاه فاسد پهلوی، همراه شهید نواب صفوی و شهید رودباری هرگز از ذهن ها پاک نمی گردد.

این استاد حوزه ادامه داد: بعد از انقلاب هم حجت الاسلام و المسلمین قائمی درتمام صحنه ها حضور فعال داشت و وظیفه خود را نسبت به اسلام و انقلاب به خوبی ادا کرد که تقدیم دو فرزند شهید و 5 فرزند جانباز به انقلاب و نظام، سند روشنی بر این ادعاست.

وی تصریح کرد: آنچه که باعث محبوبیت این عالم ربانی دربین مردم شد، اخلاص و ساده زیستی ایشان بود و با این که از علمای شاخص منطقه و مورد توجه مسئولان بود، ایشان بسیار ساده زیست و همواره در بین مردم بود و به مشکلات آنان توجه داشت، در مدتی هم که در جهاد سازندگی استان حضور یافت، به عمران و آبادانی منطقه پرداخت.

حجت الاسلام دستجردی در پایان بیان داشت: از دیگر ویژگی های بارز ایشان، حفظ زی طلبگی بود و تا آخر عمر بر این اصل استوار ماند و پناهگاهی برای طلاب بود.

انتهای پیام 18/313

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha