شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
کد خبر: 339461
۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۵
طالبی

حوزه/ "دقت در رسیدگی به کار مردم"، "سرگردان نکردن و راهنمایی مناسب ارباب رجوع" و "احترام و خوش‌رفتاری با مراجعین" مطابق با اخلاق اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق طالبی که بیش از چهارده سال امامت جمعه اقلید را برعهده دارد، در گفتگو با خبرنگار«حوزه» در شیراز رسالت ائمه جمعه را داشتن نقش محوری در شهرستان و تلاش در برای هماهنگی دستگاه ها و ادارات شهرستان دانست.

وی، تلاش برای ایجاد وحدت در بین مردم و حل مشکلات آنان را از مهمترین فعالیتهایی دانست که در طول چهارده سال حضور در منصب امامت جمعه اقلید انجام داده است..

امام جمعه اقلید برگزاری جلسات پرسش و پاسخ در دانشگاه و حضور در سالن‌های ورزشی متعدد در کنار جوانان و هماهنگی برای حضور هفتگی در مدارس را از فعالیت هایی خواند که در جذب جوانان به نماز جمعه موثر واقع شده است.

حجت الاسلام‌والمسلمین طالبی در تشریح تعاملات خود با مسولین در راستای رفع مشکلات مردم، اظهار کرد: سه محور اساسی من در توصیه به مسولان، دقت در رسیدگی به کار مردم، راهنمایی مناسب ارباب رجوع و سرگردان نکردن و احترام و خوش‌رفتاری با مراجعین مطابق با اخلاق اسلامی است.

وی همچنین از راه‌اندازی سایت دفتر امام جمعه در راستای استفاده بهینه از تکنولوژی روز و هرچه بهتر انجام شدن وظایف مذهبی و اجرایی امام جمعه خبر داد.

امام جمعه اقلید در پایان با اشاره به تندروی برخی از هیئات مذهبی جوانان و نوجوانان این شهرستان، گفت: غلبه احساسات بر عقلانیت، برخی فعالیت های خارج از چارچوب مذهبی را در پی داشته است که با همکاری سایر ارگان های مربوطه در پی تعدیل آن هستیم.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha