یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
خبر گزاری حوزه

همایش "هادیان نور" ویژه تجلیل از روحانیون پیشکسوت استان کهگیلویه و بویر احمد، 28 آبان ماه، در یاسوج برگزار می شود.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویر احمد در گفتگو با خبرنگار گروه استان ها خبرگزاری«حوزه» با تاکید بر این که همواره باید قدر بزرگان باشیم، اظهارداشت: این مهم از دستورات اکید در مکتب اسلام است. در همین راستا اولین همایش "هادیان نور" ویژه تجلیل از معمرین استان کهگیلویه و بویر احمد برگزار می گردد.

حجت الاسلام پناهی با اعلام این که در این استان حدود 45 روحانی معمر تحت پوشش مرکز خدمات حوزه هستند، گفت: این مرکز به 45 خانواده معمرین نیز خدمات رسانی می کند.

وی با اشاره به این که در همایش تجلیل از معمرین استان تلاش شده تا از همه جامعه هدف تقدیر شود، ابرازداشت:  قریب به 150 نفر برای حضور در این همایش دعوت شده اند.

حجت الاسلام پناهی با اشاره به زمان برگزاری همایش "هادیان نور"، خاطرنشان کرد: این همایش، روز چهارشنبه 28 آبان ماه، ساعت 9 صبح در سالن شهید مطهری سازمان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد(یاسوج) برگزار خواهد شد.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد در پایان با اشاره به برنامه های همایش "هادیان نور"، گفت: در این همایش حجج الاسلام و المسلمین ربانی، مدیر مرکزخدمات حوزه های علمیه کشور، ملک حسینی، نماینده و لی فقیه در استان و همچنین استاندار به ایراد سخن خواهند پرداخت.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha