سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
قوامی

حوزه/ این نماینده مجلس گفت: اگر تمام مسئولین به بیانات رهبر معظم انقلاب جامه عمل بپوشانند؛ قطعا جامعه به شکوفایی خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، هادی قوامی، نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی در گردهمایی طلاب و فضلای شهرهای شیروان، فاروج و اسفراین مقیم حوزه علمیه  قم که در نمازخانه مدرسه فیضیه برگزار شد، به شرایط حساس این روزهای جهان و منطقه اشاره کرد و گفت: نظام سلطه با تمام قوا در صدد است تا با قدرتی که در اختیار دارد، برکشورها سلطنت کرده و تنها موضوعی که برای آنها اهمیت دارد، حکومت بر جهان است.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران با توانایی زیادی که در عرصه های گوناگون دارد، می تواند نقش سازنده ای در منطقه داشته باشد که با خدمت تمام مسئولین به نظام و جامعه قابل دسترسی است.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نظام سلطه با انواع تحریم ها قصد دارد فضای ناامنی را در منطقه و کشور ما ایجاد و مشکلاتی را برای رفاه و آسایش مردم به وجود آورد که برای دفع این دشمنی ها، مسئولین باید با یکدیگر همکاری داشته تا بتوانیم از این شرائط حساس عبور کنیم.

قوامی خاطرنشان ساخت: اگر تمام مسؤلین به بیانات رهبر معظم انقلاب جامه عمل بپوشانند؛ قطعا جامعه به شکوفایی خواهد رسید.

وی تصریح کرد: امروز برخی از جریان ها در کشور که با تاکتیک های خاص مشغول به فعالیت می باشند و هر زمان با مخالفت هایی خود روبرو شدند، تاکیتک های جدیدی را شروع می کنند.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی این نوع حرکات برنامه ریزی شده را به ضرر انقلاب، اسلام و آرمان های امام خمینی(ره) دانست و افزود: برخی جریان ها در عرصه اقتصاد کشور حضور دارند که بدون توجه به شعار سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی»، به دنبال آن هستند که کشور را از لحاظ اقتصادی وابسته به کشورهای خارجی کنند.

قوامی اظهار داشت: توجه به اقتصاد مقاومتی، یکی از راه های موفقیت در مذاکرات با کشورهای 1+5 است؛ چراکه نظام سلطه دوست ندارد، ایران کشوری مقتدر در منطقه باشد.     

وی خاطرنشان ساخت: توجه به ظرفیت های داخلی، رشد استعدادها، فراهم کردن عدالت منطقه ای، تکیه به کارآفرینان داخلی و از بین بردن تبعیض ها از آثار و برکات اقتصاد مقاومتی است و از این طریق می توانیم با نظام سلطه مقابله کنیم.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: مذاکرات ژنو از سوی رهبر معظم انقلاب به تیزبینی خاصی پی گیری شده و نظارت ویژه ای بر اوضاع دارند و دشمن در هر حال به دنبال منافع خود است و هرگز حاضر نخواهد شد منافع اش به خطر بیافتد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha