سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
تصاویر/ کنگره بین‌المللی خطر جریان‌های تکفیری -(3)

امام جمعه اهل سنت تایباد گفت: اسرائیل مسجد الاقصی را تهدید کرده است و یهودیان نجس هرروز این مسجد را لگدمال می کنند اما این تکفیری ها تاکنون حتی یک موضع علیه اسرائیل اتخاذ نکرده اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مولوی غلام نقی امام جمعه تایباد عصر امروز در کمیسیون جریان های تکفیری و پیامدهای سیاسی با اشاره به اینکه پدیده تکفیر که امروز ما مسلمان با آن مواجه شده ایم یکی از پدیده ها بسیار محیرالعقول است، اظهار داشت: در گذشته بحث تکفیر مطرح بود، اما همچون امروز گسترش نداشت.

وی تصریح کرد: در گذشته آمریکا و اسرائیل لشکرکشی به جهان اسلام می کردند تا مسلمانان را به قتل برسانند، اما امروز آن ها دیگر راحت هستند و نیاز به لشکرکشی ندارند و به سادگی گروهی را از مسلمانان به اسم اسلام ایجاد کرده اند و به جان دین انداخته اند.

امام جمعه تایباد افزود: یک مسلمان هیچ گاه مسلمان دیگر را واجب القتل نمی داند؛ امروز تکفیری ها پرچم محمدرسول الله را بر می دارند و سر مسلمان را می برند.

مولوی غلام نقی با بیان این که تکفیری ها از حمایت آمریکا، اسرائیل و انگلیس برخوردار هستند، ابراز داشت: در پشت صحنه داعش و گروه های تکفیری استکبار وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون گروه های تکفیری هیچ حمایتی از مسجد الاقصی نکرده اند، اظهار داشت: اسرائیل مسجد الاقصی را تهدید کرده است و یهودیان نجس هرروز این مسجد را لگدمال می کنند اما این تکفیری ها تاکنون حتی یک موضع علیه اسرائیل اتخاذ نکرده اند.

امام جمعه تایباد با هشدار مبنی بر اینکه امروز اسرائیلی ها به دنبال یهودی سازی بیت المقدس هستند، ابراز داشت: هرروز کشتار فلسطینی ها افزایش می یابد اما تاکنون داعشی ها هیچ حمایتی از این مظلومان نداشته اند.

مولوی غلام نقی با تاکید بر اینکه تردیدی وجود ندارد که تکفیری ها مسلمان نیستند، ابراز داشت: عدم اعتراض به مسلمان کشی میانمار نشان می دهد دست تکفیری ها در دست استکبار است.

وی افزود: آمریکایی ها در منطقه کوبانی با اسلحه ریزی از آسمان به حمایت از داعش پرداختند.

امام جمعه تایباد در پایان با تاکید بر اینکه اوبا به عنوان مدعی تغییر ضربه بسیار سختی را به پیکره جهان اسلام وارد کرد، ابراز داشت: تکفیری ها توسط دولت اوباما تربیت شدند و آن ها پرورش یافتند تا به جان اسلام بیافتند.

انتهای پیام/313 /33 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha