سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
خالد رمزی

حوزه/ فعال سیاسی کشور اردن با تاکید بر اینکه گروه های تکفیری در خدمت افکار غرب هستند گفت: آنها به دنبال منهدم کردن جهان اسلام هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، دکتر خالد رمزی البزایعه فعال سیاسی کشور اردن  در نشست کمیسیون تبار شناسی جریان های افراطی و تکفیری ضمن تقدیر از برگزاری این کنگره در جمهوری اسلامی ایران اظهار امیدواری کرد که با توجه به موقعیت کشور ایران در منطقه و بین کشورهای جهان اسلام گام هایی اساسی در از بین بردن تفکر تکفیری برداشته شود.

وی با تاکید بر اینکه گروه های تکفیری در خدمت افکار غرب و به دنبال منهدم کردن جهان اسلام هستند بیان کرد: آنها سلاح بر می دارند و شیعه و سنی را می کشند و به افراد خود آنگونه یاد می دهند که اگر کشته شوند جایشان در بهشت است.

این فعال سیاسی اردنی ادامه داد: چه کسی به آنان پول می دهد، برخی کشورها حامی تکفیری ها هستند. برخی از کشورها نیز در قبال تکفیر سکوت کردند و می ترسند حق را بازگو کنند چرا که نمی خواهند برای خود دشمن تراشی کنند.

خالد رمزی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی برای مقابله با تفکر تکفیری انگیزه دارد خاطرنشان کرد: امیدواریم مباحثی که در این کنگره مطرح می شود بایگانی نشود و عملی و کاربردی شود، چرا که همه ما در برابر جنگ با تکفیری ها مسئول هستیم و باید همه برای از بین بردن این مشکل بزرگ وارد میدان شویم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha