یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
مولوی عبدالصمد ساداتی

حوزه/ عضو شورای مدارس علوم دینی اهل سنت گفت: متاسفانه امروز گروه هایی به نام اسلام پیدا شده اند در جهت افراط و تکفیر حرکت می کنند، ما از آنها دور هستیم و آنها نه سنی هستند و نه شیعه.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» عبدالصمد ساداتی در کمیسیون برون رفت کنگره جهانی جریان‌های افراطی و تکفیری از دیدگاه علمای اسلام گفت: اگر قرآن و سنت نبی مکرم اسلام را مورد بررسی قرار دهیم، می توانیم بر همه مشکلات غلبه کرده و به نتیجه مطلوب برسیم.

وی گفت: متاسفانه امروز گروه هایی به نام اسلام پیدا شده اند که در جهت افراط و تکفیر حرکت می کنند، ما از آنها دور هستیم و آنها نه سنی هستند و نه شیعه.

ساداتی گفت: علمای بزرگ دین باید با هم گفتگو داشته باشند تا مشخص شود که این افراد هیچ ارتباطی با ما ندارند.

عضو شورای مدارس علوم دینی اهل سنت خاطرنشان کرد: امروز درد بسیار بزرگی است که ما نمی توانیم این مشکلات را حل کنیم، آیا کشورهای خارجی که آمده اند می توانند مشکلات را حل کنند؟ این گروه ها فقط بر مشکلات ما می افزایند و هیچ اعتمادی به آنها نیست.

عضو شورای مدارس علوم دینی اهل سنت گفت: علمای اسلامی باید حکام را نصیحت کنند و در سراسر دنیا اجازه ندهند که این موضوع تندروی و تکفیری رواج یابد.

عبدالصمد ساداتی بیان داشت: علمای اسلام باید به نتیجه مطلوب رسیده و بدانید که این کشتارها اهداف دشمن است و آنها می خواهند که این اتفاقات رخ داده تا مسلمانان از بین بروند.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha