یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
بوشهری

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه با بیان این که اگر چه تحریم ها و کار شکنی هایِ غربی ها، مشکلاتی برای مردم وکشور به وجود آورده است گفت: همین تحریم، موجب پرورش و به شکوفایی رسیدن استعدادهای جوانان و دانشمندان زیادی شد.

به گزارش خبر گزاری «حوزه»، آیت الله حسینی بوشهری، امروز در دیدار  مهدی صفاری نیا رئیس پارک فناوری پردیس که در دفتر مدیر حوزه های علیمه برگزارشد گفت: سخنان حکیمانه رهبر انقلاب در زمینه های مختلف فرهنگی، علمی، اقتصادی و سیاسی راهکار مناسب و جدید برای پیشرفت علمی  کشور به شمار می رود.

 عضو خبرگان رهبری با تاکید برتوجه مسؤلین نظام به بیانات حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب افزود: توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب، قطعا بسیاری از مشکلات جامعه را برطرف خواهد کرد و راهکاری  برای دانشنمدان علمی خواهد بود.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به این که آینده درخشان نظام و انقلاب با وجود دانشمندان مومن ومتعهد رقم می خورد، اظهارداشت: دانشمندان علمی کشور مایه امید، عزت، سر بلندی و سرافرازی کشور و مردم می باشند. بنابراین حفظ این اقتدار لازم و ضروری است.

 مدیر حوزه های علمیه کشور با بیان این که مسؤلین نظام باید امید را به جامعه تلقین کنند و یأس و نامیدی را از مردم بزدایند، خاطر نشان ساخت: امید دادن به مردم یک نوع دلگرمی به نظام و آرمان های انقلاب  است و موجب شکوفایی و رشد کشور خواهد شد.

آیت الله حسینی بوشهری وجود دانشمندان، نخبگان و پیشرفت های علمی در زمینه های مختلف هسته ای و پزشکی را نمونه ای از امید در کشور دانست و افزود: جای شکر است که با وجود این همه تحریم ها، توانسته ایم در زمینه های مختلف، پیشرفت علمی مناسب، داشته باشیم و دانشمندان خوبی تربیت کنیم.

عضو خبرگان رهبری با بیان این که اگر چه تحریم ها و کار شکنی هایِ غربی ها، مشکلاتی برای مردم وکشور به وجود آورده است؛ ولی همین تحریم، موجب شده تا کشور به علم و داشته های علمی خود تکیه کند و موجب پرورش استعدادهای جوانان شود و از همین  طریق دانشمندان زیادی  به شکوفایی برسند.

مدیر حوزه های علمیه کشور در پایان اظهار داشت: مردم باید از عملکرد و پیشرفت های علمی دانشمندان اطلاع داشته باشند؛ زیرا همین عاملی می شود تا مردم با دلگرمی به نظام، انقلاب و مسؤلین  امیدوار شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ناشناس IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
    0 0
    پس چرا شما به حرفهای آقا گوش نمی دهید فقط می گویید مسولان گوش بدن خوب شما هم خودتان در حوزه مسئول نیستید کدامیک از فرامین رهبری را انجام داده اید که از مسئولان دیگر چنین انتظاری دارید...........؟