دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نوری

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی با تأکید بر ضرورت ورزش عمومی در کشور گفتند: ورزش موجب نشاط روح و جسم در جامعه می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، معظم له در دیدار با مدیرعامل بیمه سلامت کشور با بیان این که بیمه سلامت، کاری بزرگ است، اظهار داشتند: بیمه سلامت از جمله کارهای مهم برای تأمین سلامت و رفاه جامعه است.

ایشان با بیان اینکه سلامت در زندگی و پویایی جامعه، نقش مهمی دارد، بر ضرورت توجه بیشتر به قشر مستضعف جامعه تأکید کردند و این عمل را از آرمان های امام خمینی(ره) برشمردند.

حضرت آیت الله نوری همدانی با  بیان اینکه اسلام تأکید فراوانی بر طب و سلامت دارد، ابراز داشتند: وجود فقیهی اسلام شناس، طبیب مورد اعتماد و امیر سیاست مدار، مدیر و مدبر از موارد لازم و ضروری در جامعه اسلامی است.

این استاد  خارج فقه حوزه علمیه قم خاطرنشان ساختند: رعایت وظایف ارزش های اسلام، تأثیر بسزایی در سلامت جامعه دارد؛ از این رو باید به بهداشت و سلامت مردم توجه بیشتری شود.

این مرجع تقلید با بیان این که بهداشت و سلامت باید به عنوان فرهنگ در جامعه تبیین شود، تصریح کردند: متأسفانه عمده بیماری ها از غذاهای نامطلوب است که باید توجه ویژه به آن شود.

معظم له با تأکید بر ضرورت ورزش عمومی در کشور بیان کردند: ورزش موجب نشاط روح و جسم درجامعه می شود.

حضرت آیت الله نوری همدانی سلامت در هر کاری را از ضروریات دانستند و گفتند: برنامه ریزی و تجمیع کارها موجب پیشرفت بهتر کارها شده و تفرقه موجب از بین رفتن آن می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha