دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام هادی صادقی

حوزه/ مسابقات قرآنی امسال با حضور 7هزار نفراز خانواده قوه قضائیه در سطح کشور برگزار می‎شود که امسال برای بانوان برنامه مفاهیم قرآن نیز در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجتالاسلام والمسلمین هادی صادقی، ظهر امروز در دیدار با آیتاللهالعظمی نوری همدانی با اشاره به مشکلات این قوه در حوزه اجتماعی گفت: این قوه با مشکلات مردم از نزدیک در ارتباط است و به همین دلیل نگاه جامعی به این مسایل دارد.

وی افزود: قطعا یکی از بهترین راهکارهای رفع این مشکلات فعالیت درحوزه فرهنگی به خصوص فرهنگ قرآن و اهل بیت(ع) است.

معاون فرهنگی قوه قضاییه بیان کرد: از اولویت های اصلی فعالیت این معاونت می توان به فعالیت در عرصه ترویج فرهنگ قرآن و نماز و اخلاق اسلامی اشاره کرد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی خانواده قوه قضائیه اظهارکرد: از جمله مهمترین کارهایی که در این معاونت در نظر گرفته شده است برگزاری مسابقات گسترده قرآنی در سطح کشور است.

حجتالاسلام والمسلمین هادی صادقی با ذکر این مطلب که سال گذشته اولین دوره مسابقات قرآنی در چهار مرحله و با حضور 5هزار نفر صرفا در بخش برادران برگزار شد، گفت: امسال این مسابقات در دو بخش خواهران و برادران برگزار می شود و این مسابقات ماه آینده در تهران برگزار می شود.

وی درپایان خاطر نشان ساخت: مسابقات امسال با حضور 7هزار نفراز خانواده قوه قضاییه در سطح کشور برگزار میشود که امسال برای بانوان برنامه مفاهیم نیز در نظر گرفته شده است که صرفا به برنامه قرائت در این مسابقات بسنده نشود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha