دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
فتاحی عابد

حوزه/کشور برای امنیت پایدار نیازمند برقراری اتحاد بین مسلمین است و این امنیت درکشور به اوج خود خواهد رسید که همه با هم برادر و متحد باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، عابد فتاحی، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در حاشیه دیدار فراکسیون اهل سنت مجلس با حضرت آیت الله نوری همدانی، در جمع خبرنگاران گفت: : هدف ما از این سفر  و دیدار با مراجع این بوده که همه دشمنان بدانند نمی توانند بین این دو مذهب اسلامی خدشه  و فتنه ایجاد کنند.

وی افزود: کشور برای امنیت پایدار نیازمند برقراری اتحاد بین مسلمین است و این امنیت درکشور به اوج خود خواهد رسید که همه با هم  برادر و متحد باشند.

فتاحی تصریح کرد: روزی فرا خواهد رسید که همه مذاهب زیر یک پرچم واحد یعنی اسلام جمع خواهند شد و آن روز خیلی دور نخواهد بود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: گروه‌های تروریستی تکفیری می خواهند به نام اسلام قتل و غارت کنند و به نام سنی شعیان را به قتل برسانند، ولی باید بدانیم این گروه ها دشمن دو مذهب سنی و شیعه هستند، بنابراین با اتحاد و یکپارچگی می‌توان توطئه‌های آنان را خنثی  و سد محکمی در برابر آنها ایجاد کرد.

 وی با اشاره به اینکه دیدار با مراجع عظام تقلید و رهنمود گرفتن از این بزرگان از برنامه های اعضاء فراکسیون اهل سنت مجلس است، ابراز داشت: این دیدار نیز سرآغار دیدارهای بعدی با بزرگان دین  خواهد بود.

فتاحی با بیان اینکه دیدار با این عالیقدر تقلید، برای اعضاء فراکسیون با برکت خواهد بود، اظهار داشت: رهنمودهای خوبی در هفته وحدت گرفتیم که برای ادامه کار و اتحاد بین مذاهب، بسیار مؤثر و تأثیر گذارخواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha