یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
وحدت

حوزه/ مدیر برگزاری نمایشگاه امت واحده در قم گفت: در فضایی قرار داریم که رسانه های جهانی علیه وحدت اسلامی فعالیت می کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام احمد لو در تشریح برگزاری نمایشگاه تخصصی «امت واحده» در مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره)قم  گفت: از زمانی که ایده برگزاری نمایشگاهی در مورد وحدت اسلامی مطرح شد، تا زمان برگزاری، چیزی کمتر از دو ماه به طول انجامید؛ دو ماهی که در این میان، اربعین نیز واقع شد که بسیاری از طلاب در قم حضور نداشتند.

وی افزود: این نمایشگاه در یک بازه زمانی چهل روزه شکل گرفت؛ دست اندارکاران و مجریان اصلی نمایشگاه ما را به برگزاری نمایشگاه در سال آینده ترغیب می کردند، ولی با حمایت مدیران مجتمع امام خمینی(ره) این نمایشگاه برگزار شد.

مدیر برگزاری نمایشگاه امت واحده تصریح کرد: در این عرصه یک جنگ منطقه ای و جهانی به پا شده است؛ در فضایی تنفس می کشیم که رسانه های جهانی علیه وحدت اسلامی فعالیت می کنند؛ فضا فضایی نبرد رسانه ای است و مجالی برای تاخیر این حرکت نبود.

وی گفت: فعالان این عرصه کاملا جهادی وارد عمل شدند و طلاب هر مطلبی از اندیشمندان کشورهای مختلف جهان را در حوزه وحدت اسلامی بود، به این نمایشگاه ارسال کردند.

حجت الاسلام احمد لو افزود: استقبال بسیار خوبی از این نمایشگاه به عمل آمد و این استقبال نشان دهنده جایگاه مناسب این نمایشگاه بود؛ طلاب کشورهای مختلف به دنبال ترجمه این آثار بودند که دلگرم کننده بود.

وی  خاطرنشان کرد: آیت الله اراکی روز گذشته از این نمایشگاه بازدید به عمل آورد که با توصیه هایی که ارایه کرد چشم انداز این نمایشگاه نیز ترسیم بهتری شد.

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha