شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ملک حسینی

ماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره، به خطر تکفیری ها، گفت: تنها هدف تکفیری ها جلوگیری از گسترش اسلام است.

حجت الاسلام والمسلمین سید شرف‌الدین ملک حسینی، در گفتگو با خبرنگار گروه  استانهای خبرگزاری «حوزه» با اشاره به اینکه دین مبین اسلام به سرعت در حال انتشار در دنیا می باشد، اظهارداشت: امروز دنیای غرب  و اروپا و به طور کلی جوامع صنعتی از زندگی ماشینی بی هدف خسته شده و به دنبال مامنی برای خود می گردند، لذا وقتی با اسلام و آموزه های آن آشنا می شوند به سرعت به سمت آن جذب می گردند. 

وی ادامه داد: دشمنان اسلام برای اینکه مانع از پیشرفت اسلام که مبانی آن متضاد با اهداف سلطه گرانه آنها است، شوند، در طرح های گوناگون اسلام هراسی را ایجاد کرده و به مقابله با آن پرداخته اند.

به گفته نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری، دشمن درصدد است تا اسلام مهربان را به دینا وارونه جلوه کرده و اسلام را خشن و مسلمانان را عامل کشتار و وحشی معرفی نماید که گروههای داعش هم تقریبا در همین راستا به وجودآمده اند.

وی ادامه داد: در چنین شرایطی که دشمن می خواهد به نام اسلام ، ریشه اصلی اسلام را بخشکاند، وحدت و اتحاد از ضروری ترین اقدامات است  که باید همه علمای شیعه و سنی به آن که دستوری قرآنی است ، اهتمام داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین ملک حسینی، تصریح کرد: البته منظور از اتحاد آن نیست که ما از آرمان  و اعتقادات خود غافل شویم، بلکه باید با اتحاد که راهبردی مهم است در برابر دشمن ایستادگی نماییم.

وی تصرح کرد: البته امروز و برخی از دول و علما اسلام خواسته و یا نا خواسته گام در مسیر دشمن گذاشته و اهداف دشمن را پیاده می کنند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، معتقد است: منافقین از جمله دسته هایی هستند که از صدر اسلام در میان مسلمانان  بوده اند که موجب فروپاشی مسلمین شده اند که امروز هم داعش در این مسیر قرار دارد.

انتهای پیام 313/18

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha