یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
L

حوزه/ جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: دوره‌های حفظ قرآن ناجا بسیار پررونق برگزار می‌شود و بیش از 42 هزار نفر از کارکنان نیروی انتظامی و خانواده‌ها در این دوره‌ها شرکت کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، سردار حسین اشعری عصر امروز در دیدار جانشینان فرماندهان نیروی انتظامی استان ها با آیت‌الله  العظمی مکارم شیرازی که در دفتر این مرجه تقلید برگزارشد، با اشاره به برگزاری دوره بصیرت در قم اظهار کرد: با توجه به مشکلات بسیاری که کارکنان نیروی انتظامی دارند فرصت بسیار خوبی است که با یک آمادگی بیشتری به کار خود بازگردند و مسئولیت خطیر خود را انجام دهند.

وی بیان کرد: همکاران نیروی انتظامی در این دوره علاوه بر استفاده از بارگاه نورانی حضرت معصومه(س) با مسائل روز آشنا می‌شوند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه کنگره نقد جریان تکفیری تأثیر بسیار زیادی داشته است گفت: پس از برگزاری این کنگره مباحث شناخت تکفیری‌ها و شناخت ریشه‌های آن نیز به این دوره اشاره شده است.

وی با اشاره به اینک در کنار فضای تخصصی در نیروی انتظامی فضای قرآنی نیز در بین همکاران وجود دارد تصریح کرد: دوره‌های حفظ قرآن بسیار پررونق برگزار می‌شود و بیش از 42 هزار نفر از کارکنان نیروی انتظامی و خانواده‌های آنان در دوره‌های حفظ قرآن کریم شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha