چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تهاجم فرهنگی - فرهنگ غرب

حوزه/ سرپرست مركز بزرگ اسلامي آذربايجان غربي گفت: رشد گرايش به اسلام نشان دهنده ناتواني فرهنگ غربي در پاسخگويي به نيازهاي بشری است.

به گزارش خبرگزاري «حوزه» از اروميه، حجت الاسلام علي فرهادي، امروز در همايش علماي شيعه و سني كه در راستاي محكوميت توهين نشريه فرانسوي به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) در ارومیه برگزارشد، اظهارداشت: طراحي حركت هاي توهين آميز با هدف كاستن از ميزان محبوبيت اسلام در جهان صورت مي گيرد.

وي، فرهنگ منحط غرب را عامل اساسي در گرايش جوانان آمريكا و اروپا به دين مبين اسلام عنوان كرد و افزود: افزايش روز افزون گرايش به اسلام نشان دهنده ناتواني فرهنگ غربي در پاسخگويي به نيازهاي بشری است.

سرپرست مركز بزرگ اسلامي آذربايجان غربي، هوشياري و بصيرت افزايي را لازمه خنثي سازي توطئه دشمنان دانست و تصریح کرد: نبايد اجازه و فرصت اختلاف افكني و تخريب چهره اسلام و مسلمين را به دشمن داد، چراكه اين امر بسترساز موفقيت استکبار در اجرای نقشه های شوم مي شود.

حجت الاسلام فرهادي، توهين و اهانت به مقدسات را نشانه عجز دشمن در مقابل پيشرفت هاي اسلام عنوان كرد و افزود: این گونه حركت هاي غير عقلاني و ضد ارزشي نمايانگر سبك عقلي غربيان است.

وی، فعاليت اتاق هاي فكر عليه اسلام را از اهم اقدامات غرب اعلام کرد و گفت:‌ ساخت فيلم و انتشار مطالبی در راستای تخريب و تبليغ سوء با هدف مقابله با اسلام تاكنون نتوانسته غربي ها را در رسيدن به هدف نهايي ياري كند.

انتهاي پيام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha