دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حبیب مقدم- آذربایجان غربی

حوزه/ مسئول برنامه ريزي و نظارت حوزه علميه آذربايجان غربي، از شركت بيش از 800 طلبه در اردوي زيارتي، علمي و فرهنگي در قم خبر داد.

حجت الاسلام حبيب مقدم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري «حوزه» در اروميه، با اشاره به برگزاری اردوي طلاب و اساتيد حوزه علميه آذربايجان غربي در قم، اظهار داشت: اردوي زيارتي، علمي و فرهنگي با حضور ائمه جمعه، اساتيد، معاونين حوزه و 830 طلبه، به مدت 6 روز در قم برگزار مي شود.

مسئول برنامه ريزي و نظارت حوزه علميه آذربايجان غربي با اشاره به اهداف و برنامه های اردوي طلاب، ادامه داد: زيارت حرم مطهر كريمه اهل بيت(س) و تمسك به ائمه اطهار (ع)، بهره مندي از رهنمودهای مراجع عظام تقليد و اساتيد برجسته حوزه علميه قم، ايجاد روحيه نشاط و شادابي در بين طلاب و همچنين الگودهي مناسب براي افزايش انگيزه و تلاش در عرصه تحصيل و تهذيب از اهداف و برنامه های این اردو می باشد.

وي اضافه کرد: با توجه به هماهنگي هاي صورت گرفته، طلاب و اساتید با حضرات آيات مكارم شيرازي، نوري همداني، جوادي آملي، آیت الله مقتدايي، آیت الله حسيني بوشهري و برخي از اساتيد برجسته حوزه علميه قم دیدار خواهند کرد.

حجت الاسلام مقدم افزود: طلاب شركت كننده در اردوي زيارتي، علمي و فرهنگي از سطوح دوم و سوم ، پايه هاي اول تا دهم هستند كه پس از پايان امتحانات، فرصت مناسبي است تا طلاب در راستاي غني سازي علمي و انسجام و همگرايي بيشتر گام بردارند.

مسئول برنامه ريزي و نظارت حوزه علميه آذربايجان غربي خاطرنشان کرد: بازديد از مراكز علمي، پژوهشي قم، مركز فقهي ائمه اطهار(ع)، موسسه پژوهشي امام خميني(ره) و مدارس فقيه و دارالشفاء، دفتر مقام معظم رهبري در قم و سخنراني آيت الله مصباح يزدي  صورت خواهد كرد.

وي، زمان آغاز اردو را از امروز 30 دی ماه به مدت 6 روز اعلام کرد و گفت:  حجت الاسلام والمسلمين محمدجواد قهرماني، مدير حوزه علميه استان، در اين اردو گزارشي از وضعيت فعلي حوزه علميه استان، عملكردها و فعاليت هاي طلاب و حوزه علميه ارائه خواهد كرد.

انتهای پیام

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha