دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
پیامبر(ص)

حوزه/ تمام جهانیان بدانند که توهین به پیامبراکرم (ص) توهین به همه انبیاء است و هتک حرمت نبی اکرم (ص) هتک حرمت خداست و اگر دین در جامعه ای حاکم نباشد، کلیسا، مسجد و ارزش ها باقی نمی ماند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از همدان، حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدی قائینی، از اساتید حوزه، امروز در تجمع اعتراض آمیز طلاب و روحانیون و اقشار مختلف مردم همدان در محکومیت توهین به ساحت مقدس پیامبراکرم (ص)، گفت: در عصر کنونی شیاطینی هستند که مقدسات را تخریب می کنند.

وی، صهیونیست ها و وهابیت را دشمن ترین دشمنان اسلام خواند و تصریح کرد: تمام جهانیان بدانند که توهین به پیامبراکرم (ص)، توهین به همه انبیاء است و هتک حرمت نبی اکرم (ص) هتک حرمت خداست و اگر دین حرمت نداشته باشد و در جامعه ای حاکم نباشد، کلیسا، مسجد و ارزش ها باقی نمی ماند.

این استاد حوزه با اشاره به عظمت و اقتدار مسلمین تاکید کرد: اسلام ناب و مکتب اهل بیت(ع) روز به روز قوی تر از گذشته به پیش می رود و دشمنان در برابر آن ضعیف و ناتوانند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی قائینی بیان کرد: طلاب و روحانیون باید با هوشیاری و روشنگری، مردم را از توطئه های شوم پلید دشمنان آگاه کنند.

برپایه این گزارش، در پایان این تجمع، بیانیه حوزه علمیه استان  همدان در اعتراض به هتک حرمت پیامبراکرم(ص) به دو زبان فارسی و انگلیسی قرائت شد.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha