یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
محمودی کرمانی‌ها

مدیر مدرسه کرمانی‌های قم اقدامات علیه اسلام را موجب نشر معارف اسلامی دانست و گفت: دشمنان ما نادان هستند و این عملکردها موجب اتحاد بیشتر همه مسلمانان می‌شود.

 حجت الاسلام محمودی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، با بیان این که دنیا با این واقعیت رو به رو است که موج مشتاقان حقیقت به سمت دین اسلام در حرکت است اظهار کرد: دشمنان اسلام نمی‌توانند این واقعیت را ببینند و از هر فرصتی برای تخریب دین اسلام استفاده  می‌کنند.

وی با اشاره به این که دشمنان اسلام مسائلی مانند قمه زنی را به گونه‌ای مطرح می‌کنند که دنیا از اسلام بیزار شود گفت: یکی از روش‌های آن‌ها تخریب بزرگان دین است و به این وسیله می‌خواهند اختلاف افکنی کنند و از طرفی شخصیت مسلمانان را بسنجند و ببینند که پایبندی مسلمانان به دین خود تا چه حدی است.

مدیر مدرسه کرمانی‌های قم بیان کرد: همان طور که قرآن بیان می‌کند که هر قدر تلاش کنند تا این نور را خاموش کنند این نور چنان جا باز می‌کند که این کار عامل نشر دین خواهد شد.

وی با بیان اینکه حوزه علمیه قم پرچم‌دار هدایت بشری و اتاق فکر جمهوری اسلامی است تصریح کرد: طلاب باید ندای لبیک یا رسول‌الله(ص) را سر دهند و با پشتیبانی از رهبر و مراجع به وظیفه شرعی خود عمل کنند.

حجت الاسلام و المسلمین محمودی ابراز داشت: این‌گونه هتاکی‌ها باید در مسائل دیپلماتیک ما نیز تأثیر بگذارد و سیاستمداران ما باید در مناسبات سیاسی در رفتار خود با این‌گونه کشورها تجدید نظر کنند.

وی این‌گونه اقدامات علیه اسلام را موجب نشر معارف اسلامی دانست و گفت: دشمنان ما نادان هستند و این عملکردها موجب اتحاد بیشتر همه مسلمانان می‌شود و ما نیز باید به گونه‌ای عمل کنیم که با یک اتحاد حقیقی علیه دشمن واحد بایستیم.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha