یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
پیامبر(ص)

حوزه علمیه استان همدان در پی اهانت روزنامه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت پیامبر اکرم(ص) ،بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از همدان، دربخشی از این بیانیه آمده است:  حرکت شرم آور و دین‌ستیز نشریه معلوم‌الحال فرانسوی در بازنشر کاریکاتور موهن علیه رسول مهر و رحمت، پیامبر اعظم(ص)  قلوب تمامی آزادگان جهان و موحدان و متدینان علی الخصوص مسلمانان عالم را جریحه دار کرد و بار دیگر دست جنایتکار دشمنان بشریت و عدالت و آزادی به آستان رفیع حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) تعدی نمود و به بهانۀ دروغین دفاع از آزادی، وجدان راستین انسان‌های آزاده و عدالت‌جو را آزرده ساخت.

در شرایطی که سردمداران غرب با موج اسلام‌خواهی در میان مردم مواجه هستند، این گونه اقدامات نه‌تنها از گرایش مردم به اسلام نخواهد کاست، بلکه تمایل آنان را برای آشنایی با معارف ناب اسلام خواهد افزود.

 ماروحانيت وطلاب حوزه علميه همدان اعلام می داریم: اهانت نشريه فرانسوي به ساحت قدسي نبي مكرم اسلام (صلي‌الله عليه و آله و سلم) كه عواطف مسلمانان و انسانهاي آزادانديش را در سراسر جهان جريحه‌دار كرده قاطعانه محكوم نموده. و اين حركات مذبوحانه را توطئه‌اي حساب شده از سوي استكبار به سركردگي آمريكا و صهيونيسم بين‌الملل در جهت تكميل پروژه اسلام هراسي مي‌دانيم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha