شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
پیامبر

حوزه/ سردمداران صهیونیستی کاخ الیزه در قبال هتاکی بی شرمانه مجله «شارلی ابدو» به ساحت مطهر پیامبر اعظم (ص) مسئول اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، انجمن شاعران اهل بیت (ع) تبریز با انتشار بیانیه ای در محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر بزرگ اسلام (ص)، تصریح کردند: سردمداران صهیونیستی کاخ الیزه در قبال اهانت بی شرمانه مجله «شارلی ابدو» به ساحت مطهر پیامبر اعظم (ص) مسئول اند.

در بخش دیگری از این بیانه آمده است: دشمنان اسلام هر از چندگاهی برای ضربه زدن به انقلاب ها و جنبش های اسلامی بویژه بر بیداری اسلامی که در سالهای اخیر موجب وحشت و نگرانی آنها شده، از هیچ توطئه و کوششی فروگذار نکرده و باترفندهای مختلف سعی در انحراف، استحاله و کم اثر جلوه دادن آن در اذهان مردم منطقه و جهان می کنند. این بار نیز چنگال پلید بزدلان غربی از آستین سرسپردگان خبیث اسرائیل، آمریکا، انگلیس و فرانسه درآمد و بر چهره تابناک پیامبراعظم(ص) کشیده شد.

شاعران اهل بیت(ع) در بخش پایانی این بیانیه با ابراز انزجار از این هتاکی بی شرمانه به بهانه آزادی بیان، سردمداران صهیونیستی کاخ الیزه و آمریکا را مسئول این عمل وقیحانه دانسته و اعلام کردند: هیچ گاه در برابر توهین و جسارت به مقدس ترین مقدسات خودساکت و بی تفاوت ننشسته و به هرطریق ممکن باقلم، شعر و بیان در مسیر برملا ساختن اهداف شوم دشمنان اسلام و انقلاب، اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha