یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ملکا فیضیه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه فیضیه قم گفت: کشور فرانسه با مشکلات داخلی دست و پنجه نرم می‌کند و برای انحراف افکار عمومی، این صحنه‌ها را به وجود می‌آورد و در حقیقت این دامی است که خود در آن گرفتار خواهند شد.

حجت الاسلام و المسلمین ملکا در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، با محکوم کردن اقدام روزنامه شارلی ابدو فرانسه در خصوص توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) و همچنین توهین به مقدسات اظهار کرد: این گونه اقدامات در راستای دشمنی و کینه توزی غربی‌ها که دشمن اسلام و مسلمین هستند صورت گرفته و هر از  چند گاهی از سر کینه توزی به این گونه اقدامات هتاکانه دست می‌زنند.

وی بیان کرد: کشور فرانسه با مشکلات داخلی دست و پنجه نرم می‌کند و برای انحراف افکار عمومی این صحنه‌ها را به وجود می‌آورد و در حقیقت این دامی است که خود در آن گرفتار خواهند شد.

مدیر مدرسه علمیه فیضیه قم تصریح کرد: می‌توان به راحتی ردپای آمریکا و صهیونیست‌ها را در این‌گونه اقدامات که یک توطئه جهانی علیه اسلام و مسلمین است، دید.

وی با بیان این که دود این قداست شکنی ها به چشم عاملان آن خواهد رفت، گفت: در فرانسه مسلمانان بسیاری زیاد زندگی می‌کنند که اصالتاً فرانسوی هستند و با این‌گونه حرکات احساسات آن‌ها جریحه‌دار خواهد شد و عواقب خوبی برای فرانسه نخواهد داشت.

حجت الاسلام و المسلمین ملکا گفت: پس از این اقدام هتاکانه، مسلمانان تمام دنیا واکنش خوبی به آن نشان داده‌اند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha