یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت‌الله مجتهد شبستری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با تاکید بر این که نور اسلام و انقلاب اسلامی خاموش‌شدنی نیست، گفت : غربی‌ها آرزوی اسلام ‌زدایی را به گور خواهند برد.

آیت الله مجتهد شبستری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در  تبریز، با اشاره به اجرای پروژه اسلام هراسی در غرب، اظهار داشت: اقدام تروریستی اخیر در فرانسه مانند اقدام تروریستی 11 سپتامبر از قبل برنامه ریزی شده بود و هدف آن پیشبرد پروژه اسلام ستیزی در جهان است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، اقدامات تروریستی اخیر در فرانسه و به دنبال آن، اهانت گسترده به پیامبر اسلام(ص) را توطئه ای صهیونیستی خواند و افزود: تمامی این اقدامات بهانه ای است در دست استکبار تا مسلمانان را تحت فشار قرار دهد.

وی ادامه داد: مسئله اهانت به پیامبر اکرم (ص) از زمان بیداری اسلامی در اثر پیروزی انقلاب اسلامی ایران، شروع شده و در چند مرحله به بهانه های مختلف به نبی مکرم اسلام (ص) اهانت شده است.

آیت الله مجتهد شبستری با بیان این مطلب که نور اسلام و انقلاب اسلامی خاموش‌شدنی نیست، تصریح کرد: غربی‌ها آرزوی اسلام‌ زدایی را  به گور خواهند برد.

عضو خبرگان رهبری با تاکید بر این که مسلمانان اعم از شیعه و سنی باید آگاه  و مراقب باشند که توطئه های دشمنان در آنان اثر نکند، ابراز داشت: باید بیش از پیش وحدت و یکپارچگی خود را حفظ کرده و علیه دشمنان اسلام بسیج شویم.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha