شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر

حوزه/ نایب رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: خشم مسلمانان در برابر توهین به مقدسات اسلام تحسین برانگیز بوده و سکوت در برابر آن خیانت به همه صفات خوب آدمی است.

حجت الاسلام سید جلال رضوی مهر در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، با بیان این‌که جاهلیت نوینی که در فرانسه رقم خورد به علت طرح فرار به جلوی استکبار و صهیونیست است، اظهار کرد: هدف غرب و صهیونیست‌ها از به وجود آوردن داعش، اسلام ستیزی و مخفی کردن افزایش آمار اقبال جوانان به دین اسلام بود.

وی با بیان این‌که مجله صهیونیستی شارلی ابدو توانست بزرگ‌ترین جنایت را نسبت به ادیان الهی و مقدسات انجام دهد، تصریح کرد: توهین به پیامبر اسلام(ص)، توهین به همه انبیا و فطرت‌های الهی است.

نایب رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، با بیان این‌که استکبار جهانی روزی توسط آلمان، روز دیگر با کمک کشیش صهیونیستی و گاهی هم با اجیر کردن ترانه خوان، به مقدسات اسلام توهین می‌کند گفت: امروز نیز شاهد تلاش استکبار جهانی در راستای انزوای مسلمانان فرانسه به بهانه همان 11 سپتامبر هستیم.

وی افزود: غربی‌ها در جنایتی که موساد طراح آن بوده، ربط دادن آن به مسلمانان، زمینه توهین به عالی‌ترین مقام در رتبه خلقت خدا، یعنی پیامبر رحمت، عظمت و مصداق بارز مهر و محبت را به وجود آورده‌اند.

حجت الاسلام رضوی مهر بیان کرد: البته دولت فرانسه با اقدم به این عملیات جاهلی خویش همه مسلمانان جهان اسلام  را علیه خود بسیج نموده است.

وی مطرح کرد: این توهین هرگز از نبوت محمد(ص) و حقیقت او نمی‌کاهد، بلکه جوانان بیدار در شرق و غرب را به تفحص و تحلیل پیرامون محمدامین(ص) متوجه خواهد نمود.

نایب رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ابراز داشت: باید متوجه باشیم که حکومت سلطه به دنبال اختلاف افکنی میان ادیان الهی و تقابل بین اسلام و مسیحیت است تا انسان‌ها را به جان هم اندازد.

یهودیان صهیونیست فرزندان شیطان هستند

وی با بیان این‌که یهودیان غاصب، اعتقادی به حضرت موسی(ع)، عیسی(ع) و محمد(ص) ندارند، گفت: یهودیان صهیونیست فرزندان شیطان هستند که در هر نقطه قرار گیرند، به دنبال نابودی بشریت و خصایص نیکوی بنی‌آدمی می‌باشند.

حجت الاسلام رضوی مهر با بیان این‌که امید داریم تا دولت‌های اسلامی با اتحاد و یک صدایی، عمل شیطانی دولت اولاند را محکوم کنند، عنوان کرد: دولت‌های اسلامی در پاسخ به این عمل باید سفرای فرانسه را از کشورهای خود اخراج کرده و هرگونه داد و ستد با این کشور را قطع کنند.

وی با اشاره به این‌که صدای سیلی انتقام الهی از دولت اولاند به گوش می‌رسد، گفت: خشم مسلمانان در برابر حرکت توهین به مقدسات اسلام تحسین برانگیز است و نشان از غیرت دینی دارد و سکوت در برابر توهین به پیامبر اکرم(ص) خیانت به همه صفات خوب بشریت خواهد بود.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha