دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کارگاه

معاون تهذیب حوزه علمیه استان چهارمحال و بختیاری از برگزاری کارگاه های مدیریت تحصیلی در حوزه این استان خبرداد.

حجت الاسلام علی اکبر آقابابایی، معاون تهذیب حوزه علمیه استان چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار گروه استانهای خبرگزاری «حوزه»،  برگزاری کارگاههای مدیریت تحصیلی در آستانه امتحانات مدارس علمیه را امری ضروری و مهم دانست و اظهارداشت: امروز برگزاری کارگاه‌های مدیریت تحصیلی و مشاوره هایی در این زمینه از ضروریات است چرا که طلاب برای ادامه تحصیل موفق خود، نیازمند راهنمایی هستند.

وی افزود: ضرورت این امر زمانی نمایان می شود که گاهی با طلابی برخورد می کنیم که علاوه بر مطالعه زیاد و زحمت های فراوانی که در زمینه مطالعه کتب درسی متحمل می شوند، ولی در امتحانات چندان موفق نیستند  لذا علاوه بر آسیب های درسی که می بینند دچار نوعی یاس و نا امیدی می شوند.

به گفته حجت الاسلام آقابابایی، برگزاری کارگاههای مدیریت تحصیلی و مشاوره های فردی می تواند کمک شایانی به طلاب در راستای ارتقاء سطح تحصیلی و آرامش روحی و روانی  نماید.

وی در همین زمینه از برگزاری  کارگاه های مدیریت تحصیلی در طول سال در حوزه علمیه استان چهار محال و بختیاری خبرداد و بیان داشت: در همین زمینه کارگاهی با حضور یکی از مشاورین برجسته کشوری در حوزه استان در حال برگزاری است.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان چهارمحال و بختیاری، خاطرنشان ساخت: مهارت های مطالعه، تقویت حافظه، تمرکز حواس و راهکارهای مقابله با استرس در ایام امتحانی و در جلسات امتحان از جمله موضوعات این کارگاه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha