دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 344706
۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۳
محمد علی فتحی

حوزه/ رئیس سازمان مدارس معارف اسلامی صدرا کشور وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی از تحصیل بیش از 9 هزار دانش آموز در 126 واحد آموزشی در سطح کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کاشان، محمد علی فتحی در حاشیه بازدید از دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرای کاشان، با اعلام این خبر گفت:  126 واحد آموزشی دبيرستان علوم و معارف اسلامي صدرا در سطح کشور فعاليت مي كند.

وی افزود: بیش از9 هزار دانش آموز در این دبیرستان ها مشغول به تحصیل دروس معارف اسلامی هستند که 4 هزار دانش آموز دختر و5 هزار دانش آموز پسر را شامل می‌شود.

فتحی با اشاره به اینکه مدارس صدرا از جمله مؤسسات وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی هستند که در رشته تخصصی علوم و معارف اسلامی در زیر شاخه ادبیات فعالیت می‌کنند، خاطر نشان کرد: این مدارس از سال 61 با هدف نخبه پروری دینی و تربیت نیروهای متعهد حوزوی و دانشگاهی برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی  راه اندازی شدند. در این مدارس شهریه ای از دانش آموزان دریافت نمی کند و از طریق سازمان تبلیغات اسلامی تأمین اعتبار می‌شود.

رئیس سازمان مدارس معارف اسلامی صدرا با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر افزایش کیفیت مدارس صدرا، تصریح کرد: هم اکنون 112 واحد آموزشی در دوره دوم و 14 واحد آموزشی در دوره اول در سطح کشور فعالیت می‌کند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha