پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
کد خبر: 344847
۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰
عبدالصاحب حسینی کاشان

روحانیت آگاه و همه فعالان فرهنگی باید با بسیج تمام امکانات و اتخاذ راهکارهای مناسب مقابله با جنگ نرم دشمن، مهاجمین عرصه فرهنگی را در دستیابی به اهداف شومشان ناکام گذارند.

  به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت‌الاسلام سید عبدالصاحب حسینی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان، در نشست گفتمان دینی، گفت:دشمنان اسلام به صورت شبانه روزی در حال برنامه ریزی برای تضعیف اسلام و ارزش های اسلامی هستند.

وی افزود: لحظه به لحظه شبهات و هجوم دشمن به مقدسات و معارف دینی و اسلامی ما در حال زیاد شدن است و این یعنی حضور ما هم باید در میدان جنگ نرم بیشتر شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با اشاره به هجمه های گسترده دشمن علیه عقاید و ارزش های اسلامی، اظهار داشت: مساجد، محافل و مجالس دینی بهترین پناهگاه جوانان و نوجوانان برای در امان ماندن از تهاجم فرهنگی دشمن است.

حجت‌الاسلام حسینی افزود: با توجه به اینکه مساجد و محافل دینی نقش تأثیرگذاری در خنثی‌سازی فتنه‌های دشمنان دارند، باید نسبت به جذب بیش از پیش جوانان به این مکان ها چاره‌اندیشی شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان یکی از ابعاد تهاجم فرهنگی دشمن را ایجاد شبهه و تردید در عقاید نسل جوان دانست و خاطر نشان کرد: روحانیت آگاه و همه فعالان عرصه فرهنگی باید با بسیج تمام امکانات و برگزاری نشست های تخصصی و اتخاذ راهکارهای مناسب برای مقابله با جنگ نرم دشمن، مهاجمین عرصه فرهنگی را در اهداف شومشان ناکام گذارند.

حجت‌الاسلام حسینی در ادامه به نقش هیأت‌های مذهبی در این خصوص اشاره و خاطر نشان کرد: هیأت‌های ما نباید فقط در ماه محرم و صفرو فقط در مسجد و حسینیه فعالیت کنند، بلکه در طول سال و در هر جایی باید تلاش کنند تا با تهاجم فرهنگی غرب مبارزه کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha