سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حسینی مقدم فارس

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: تدارک گسترده‌ای شامل خدمات فرهنگی، اقامتی و زیارتی ویژه مسافران نوروزی قم در نظر گرفته شده است.

به گزارش  خبرگزاری «حوزه» به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، جلسه ستاد زائرین استانداری قم ویژه ایام نوروز 94 با حضور مدیران و معاونان ادارات کل و نهادهای دولتی قم در محل استانداری برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم مدیرکل اوقاف و امور خیریه قم در این جلسه به ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته و همچنین برنامه‌های آینده این اداره کل پرداخت.

وی با اشاره برپایی خیمه‌های معرفت دربیش از 20 بقعه متبرکه استان، گفت: در این خیمه‌ها که دارای درجه‌بندی یک تا سه هستند غرفه‌هایی در موضوعات مختلف شامل مشاوره، سخنرانی چند رسانه‌ای، عفاف و حجاب و ترویج نماز با حضور مشاوران و کارشناسان مجرب برپا خواهد بود.

حجت الاسلام حسینی مقدم با تاکید بر اینکه در ایام نوروز باید تمامی امکانات و ظرفیت‌های استان در خدمت پذیرایی از زائران قرار گیرد، خاطرنشان کرد: برگزاری ویژه برنامه‌هایی در زمان تحویل سال و همچنین اقامه نماز جماعت از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده از سوی اوقاف برای بقاع متبرکه قم برای ایام نوروز به شمار می‌روند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با اشاره به توزیع بسته‌های فرهنگی و همچنین برگزاری مسابقه‌های فرهنگی برای زائران نوروزی عنوان داشت: زائرسرای فرهنگی اوقاف نیز در این ایام اقدام به ارائه خدمات فرهنگی به زائران خواهد کرد.

وی گفت خدمات فرهنگی اوقاف محدود به بقاع متبرکه نمی‌شود به همین دلیل اوقاف قم در صورت در اختیار داشتن امکانات کافی آماده برپایی خیمه‌های معرفت در تمامی محل‌های حضور زائران نوروزی است.

در این جلسه دیگر مدیران استانی قم هم ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته، برنامه‌های نوروزی خود را تشریح کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha