پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
کد خبر: 344919
۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۷
سفیر چین بوشهری

حوزه/سفیر چین در دیدار مدیر حوزه ‌های علمیه، ضمن تقدیر از اقدام و مواضع جمهوری اسلامی ایران در برخورد با تروریسم در جهان، خواستار همکاری علمی و پژوهشی حوزه علمیه با چین شد.

 به گزارش خبر گزاری «حوزه»، سن پانگ، سفیر چین در ایران، امروز در دیدار با  آیت الله حسینی بوشهری، مدیر حوزه های علمیه که در دفتر مدیر حوزه در قم برگزارشد، ضمن  تشکر از میهمان نوازی بسیار خوب ایرانیان، از حضورخود در شهر مقدس کریمۀ اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) ابراز خرسندی کرد.

 وی افزود: جمهوری اسلامی ایران از فرهنگ و تمدن بسیار غنی برخوردار است و ارتباط بین دو کشور چین و ایران یک روابط بسیار قدیمی است. و کشور بزرگ ایران در مسائل بسیار مهم مانند مهار تروریست، موضوع تایوان و  توانسته به کشور چین کمک های بسیار مؤثری کند و باید از این حرکت جمهوری اسلامی تشکرکرد.

سفیر چین اظهار داشت: ما به دنبال روابط بیشتری با ایران در زمینه های مختلف علمی، ادیانی، پژوهشی هستیم و قطعا حضور رئیس جمهوری چین در ایران در ایجاد روابط بیشتر تأثیر گذار خواهد بود.

برخی کشورها به دنبال حرکات افراطی هستند

 سن پانگ افزود:  دو کشور بزرگ ایران و چین به دنبال صلح و آرامش هستند، ولی متأسفانه بعضی ازکشورها به دنبال حرکات افراطی و پرورش تروریسم هستند و حتی خواسته اند، بعضی از مردم کشور چین را با این حرکت همراه کنند، ولی حضور مقتدرانه ایران در مهار این کار درکشور چین  توانسته این حرکت مذبوحانه را خنثی کند. و لازم است از این حرکت ایران تشکرکرد.

اتنهای پیام:40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha