شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ااا

حوزه/ آزمون استخدامی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه همزمان با قم در6 استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آزمون استخدامی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه (جمعه اول اسفند)به منظور رعایت مراتب شایستگی ، صلاحیت و برابری فرصت‌ها، در راستای بکارگیری نیروهای متعهد و متخصص برگزار شد.

معاون منابع انسانی و مالی مرکز خدمات در حاشیه این آزمون در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه،با بیان اینکه این سومین آزمونی است که توسط مرکز خدمات برگزار می‌شود گفت: دو آزمون قبلی در رشته IT برگزار شد ولی آزمون فعلی در 8 رشته برگزار گردید.

حجت الاسلام حسام افروز بیان داشت: در این آزمون 463 نفر همزمان در 7 استان قم، تهران، خراسان، خوزستان، کرمانشاه، اصفهان و مازندران به رقابت پرداختند و در شهر قم نیز 325 داوطلب در 8 رشته شغلی در این آزمون شرکت کردند.

 وی با اشاره به اینکه برگزاری آزمون یک راه عدالت محور برای جذب نیرو در هر سازمانی است بیان کرد: از طریق آزمون هر کسی که از هوش و استعداد بالاتری برخوردار باشد و صلاحیت و شایستگی بیشتری داشته باشد پذیرفته می‌شود.

معاون منابع انسانی و مالی مرکز خدمات حوزه  با بیان اینکه امیدوارم بهترین‌ها و شایسته‌ها از طریق این آزمون پذیرفته شوند گفت: بعد از آزمون به تعداد سه برابر ظرفیت پذیرش برای مصاحبه تخصصی و عمومی دعوت می‌شوند و بعد از تحقیقات میدانی در مرکز خدمات مشغول به کار می‌شوند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha