یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ربانی و آیت الله شفیعی

حوزه/ در دیدار رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور با آیت الله شفیعی بر ضرورت توجه به دروس علمی طلاب همراه با ارتقاء فعالیت های رفاهی طلاب تأکید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از اهواز، رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور با آیت الله شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، دیدار کرد.

در این دیدار که به منظور ارایه گزارشی از فعالیت های مرکز خدمات حوزه های علمیه و ارایه راهکاری برای ارتقاء مدارس علمیه انجام شد، آیت الله شفیعی از تلاش های صورت گرفته در مرکز خدمات حوزه های علمیه تقدیر و تشکر کرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه فعالیت های مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور ارزشمند و مورد قبول است، تصریح کرد: ضمن اینکه تلاش های شایانی در مرکز خدمات حوزه های علمیه صورت گرفته است، باید بیان کرد که متاسفانه این سیر روبه جلو که طلاب در مسیر مطابق روز بودن طی می کنند، در سیر درسی دیده نمی شود.

همچنین، حجت الاسلام و المسلمین ربانی، با بیان اینکه سفرهای استانی از جمله برنامه های مرکز خدمات حوزه های کشور است، عنوان کرد: در این سفرها از همه مدارس دینی استان بازدید می شود، نکات و صحبت های روحانیون و طلاب شنیده و ضمن بررسی وضعیت طلاب، جهت ایجاد انگیزه و روحیه با هدیه مختصری از مدیران، اساتید و طلاب ممتاز تقدیر به عمل می آید.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی، در پایان، با بیان اینکه یکی دیگر از فعالیت های مهم مرکز خدمات، رسیدگی به سلامت جسمانی طلاب است، گفت: یکی از اقدامات مهم مرکز خدمات حوزه های علمیه ایجاد پرونده سلامت برای کلیه طلاب و دیجیتالی کردن آنها در سامانه مخصوص با هدف شناسایی تفکیکی برخی بیماری ها و تلاش برای حل آنها است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha