دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
لطفی نیاسر

مدیر کل صدا و سیمای قم گفت: هر کاری که بخواهیم ماندگار شود باید آن را رسانه ای و تبلیغ کنیم و باید بدانیم که اقدامات رسانه ای خودنمایی نیست و تبلیغ کار خیر ترویج ارزش های اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام محمد لطفی‌نیاسر امروز در نشستی با  مسئولان برگزاری اردوهای راهیان نور و جهادی  اظهار داشت: ارتباط رسانه ای بین صدا و سیما و سپاه می تواند بسیار تاثیر گذار و مفید فایده باشد و ما را به آن هدفی که داریم نزدیکتر نماید.

وی با بیان اینکه دشمن می خواهد القا کند که جوانان نسل سوم و چهارم ما از انقلاب جدا شده اند گفت: بر اساس آمار اعلام شده بیش از 70 درصد از جمعیتی که در اردوهای جهادی و کاروانهای راهیان نور حضور دارند جوانان و نوجوانان هستند که جا پای شهدا می گذارند و مطمئن هستند از این کار امری خالص تر برای رسیدن به اهداف امام راحل و اسلام ناب محمدی نیست.

مدیر کل صدا و سیمای قم  با اشاره به حضور اقشار مختلف بسیجیان در اردوهای جهادی افزود: موضوع قابل تامل دیگر حضور نخبگان جامعه در اردوهای جهادی می باشد، چرا که دانشجویان، حوزویان و مسئولین و مدیران عالی رتبه در این برنامه حضور پیدا می کنند و به خدمت رسانی به محرومان جامعه می پردازند که برخود واجب می دانیم که این تلاشهای خالصانه را به نحو احسن منعکس نماییم.

حجت الاسلام لطفی نیاسر یادآور شد: هر کاری که بخواهیم ماندگار شود باید آن را رسانه ای و تبلیغ کنیم و باید بدانیم که اقدامات رسانه ای خودنمایی نیست و تبلیغ کار خیر ترویج ارزش های اسلامی است.

جانشین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم نیز در این نشست گفت: سپاه فقط ماموریت نظامی ندارد و در تمامی عرصه های فرهنگی و اجتماعی که وارد شده موفق بوده است.

حجت الاسلام احمد ولی زاده ادامه داد: انقلاب اسلامی موجودی زنده و در حال حرکت و پیشرفت می باشد و ماموریت سپاه دفاع از هویت انقلاب و دستاوردهای آن می باشد.

وی اظهار کرد: توانمندی های عظیمی در سپاه وجود دارد و خدمات و اقدامات بسیار موثر و مفیدی صورت می گیرد که باید با همکاری رسانه ها و به خصوص رسانه ملی این فعالیت ها به خوبی انعکاس داده شود.

معاون روابط عمومی و انتشارات سپاه استان قم نیز در این نشست ضمن تقدیر از تعامل گسترده صدا و سیما با سپاه اظهار داشت: سپاه آمادگی کامل نسبت به اعزام گرو های رسانه ای به منظور تولید خبر، گزارش خبری، مستند و نماهنگ به مناطق عملیاتی جنوب و اردو های جهادی را دارد.

جانشین فرماندهی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در ادامه این دیدار، به تبیین اهمیت اردوهای جهادی و راهیان نور پرداخت و گفت: اعزام کاروانهای راهیان نور و جهادی رزمایش عظیم فرهنگی و بسیار پرخیر و برکت است که لازم است این روحیه حفظ شود

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha