دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 346611
۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۶
محمود فقیهی تبلیغات اصفهان

مدیرکل تبلیغات اسلامی اصفهان با اعلام این که 700 کانون فرهنگی - هنری مساجد در استان فعالیت دارند، گفت: همه مراکز فرهنگی باید در راستای مقابله با هجمه های دشمنان اقدامات موثر داشته باشند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، حجت الاسلام محمود فقیهی،‌ شامگاه دوشنبه، در همایش گرامیداشت بیست و دومین سالگرد تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد، در سالن اجتماعات موسسه تحقیقات و نشر معارف اهل بیت(ع) گفت: شاخصه معین کانون های فرهنگی هنری، محوریت ائمه جماعات است.

وی با اشاره به این که کانون های مساجد از پایگاه های مهم دینی و فرهنگی هستند که باید از آنها حمایت شود، ابراز داشت: باید تمام فعالیت ها را به مسجد گره بزنیم و هیچ گاه نقطه اتصال به مسجد قطع نگردد تا از انحرافات و آفات مصون و محفوظ بمانیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر بالغ بر 700 مسجد و 700 کانون فرهنگی - هنری مساجد در استان فعالیت دارند، گفت: همه مراکز فرهنگی باید در راستای مقابله با هجمه های دشمنان اقدامات موثر داشته باشند.

حجت الاسلام فقیهی ادامه داد: فعالیت کانون های فرهنگی و هنری مساجد در حال حاضر متمرکز بر امر آموزش و تربیت است و تشکیل کتابخانه و فراهم سازی  محیط مناسب برای حضور جوانان از دیگر عرصه هایی است که مراکز فرهنگی در جوار مساجد ایجاد کرده اند.

وی برگزاری جشنواره‌ قرآنی، سرود‌ها و نغمه‌های انقلابی، شیوه‌های نوین تدریس، نشریات تجربی و ... در سطح کانون‌های فرهنگی را از دیگر فعالیت‌ها برشمرد.

 

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha