دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
فرخ فال

حوزه/مسئول حوزه ریاست حوزه های علمیه گفت: با تمام توان، برای اعتلای حوزه که مورد رضایت امام زمان(عج) باشد تلاش خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال صبح امروز در دیدار کارکنان مرکزمدیریت  حوزه های علمیه  با آیت الله حسینی بوشهری اظهار داشت: وجود مقدس امام زمان(عج)، صاحب اصلی حوزه های علمیه بوده و امروز مدیریت این حوزه از سوی مقام معظم رهبری و مراجع معظم که اداره امور شیعیان و شریعت را به عهده دارند، به آیت الله حسینی بوشهری محول شده است.

وی ادامه داد: مشروعیت فعالیت های ما در حوزه های علمیه به واسطه مدیر حوزه بوده و با این سلسله مراتب از خدای متعال مسئلت داریم تا بتوانیم نیروی خوبی برای برنامه ریزی و اجرایی این ساختار تشکیلاتی شریعت باشیم.

مدیر حوزه علمیه استان  قم ابراز داشت: از این فرصت بسیار مناسب استفاده می کنیم و  عهد، پیمان و میثاق مجدد می بندیم که تا با تمام توان در تحقق برنامه‌های مدیر حوزه تلاش کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال در پایان خاطرنشان ساخت: رهنمودهای آیت الله حسینی بوشهری مشعل فروزان راه بسیار حساس و خطیر و به عنوان هدف عالیه حرکت اجرایی و برنامه ریزی این جمع مدنظر قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha