سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
احمد شعبانی

حوزه/ مدیر کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امورخیریه گفت: آرامش بهاری یک فصل از فصول تبلیغی است که مبلغین 14 روز از ایام نوروز را به فعالیت تبلیغی و مشاوره به نوجوانان می پردازند.

به گزارش خبر گزاری «حوزه»، حجت الاسلام  احمد شعبانی، در دیدار با حضرت آیت الله نوری همدانی به ارائه گزارشی از فعالیت این اداره پرداخت.

وی افزود: در حال حاضر با برنامه ریزی های که در اداره کل اعزام مبلغ در امر تبلیغ صورت گرفته،  مبلغین در فصل های مختلفی، مانند ماه مبارک رمضان، آرامش بهاری، ایام فاطمیه، ایام محرم و صفر و تابستان به تبلیغ در سراسرکشور اعزام می شوند و به احیاء ارزش های اسلامی، دینی، پاسخ به شبهات و کار با کودک و نوجوان اقدام می کنند.

حجت الاسلام شعبانی خاطر نشان ساخت: آرامش بهاری یک فصل از فصول تبلیغی است که مبلغین 14 روز از ایام نوروز را به فعالیت تبلغی در­ زمینه های مختلف؛ مانند برپایی خیمه معرفت، مشاوره و کار با نوجوانان می پردازند و همچنین یکی از کارهای این مبلغین حضور در پارکها برای تبلیغ است که نتایجی خوبی هم به همراه داشته است.

مدیر کل اعزام مبلغ اوقاف  اظهار داشت: این اداره کل سعی کرده در ابعاد مختلف از جمله مهدویت، جمع آوری شبهات اعتقادی و محتوای علمی به طلاب و مبلغین آموزش های لازم  برای انجام بهتر تبلیغ  ارائه دهد و تا  کنون کارهای خوبی در این ارتباط صورت گرفته که نمونه آن حضور 55 مبلغ در اربعین امسال در بین زائرین حسینی در عراق و مهران و شلمچه برای پاسخ گویی به شبهات و دیگر امور دینی بوده است.

انتهای پیام:  40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha