یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شیخ نبیل قاووق

حوزه/ شیخ قاووق گفت: تاثیر صحنه های کشتار کودکان و زنان و سالخوردگان یمنی از تمام هواپیماها و اموال و رسانه های دشمنان قوی تر است، زیرا این تصاویر پرده از چهره کریه قاتلان برداشت و حقیقت نظام آل سعود را به مردم جهان نشان داد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، شیخ نبیل قاووق نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله در مراسم جشن تکلیف دختران لبنانی با عنوان بشائر النصر که توسط بسیج تربیتی حزب الله در منطقه اول جنوب برگزار شد گفت: خون کودکان یمنی که به ناحق بر زمین ریخته شده لکه ننگی بر پیشانی قاتلان آنها است و موضع حزب الله در محکومیت تجاوز عربستانی تکفیری به یمن و حمایت از ملت مسلمان و عرب یمن، موضعی تاریخی است که حزب الله با این موضع، برائت خود و عرب و اسلام و سنت را از کشتار مردم یمن اعلام کرد.

وی افزود: ما موضع و مسؤولیت انسانی و اخلاقی و دینی خود را که موضع شرافتمندان و آزادگان عرب است اعلام کرده ایم و باز هم بر این موضع خود تاکید می کنیم و اعلام می کنیم که آماده ایم بهای آن را نیز بپردازیم و هیچ تغییری در موضع ما رخ نخواهد داد.

نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله گفت: شادی امروز ما به مناسبت جشن تکلیف دختران عزیز خود آغشته به اندوه است به خاطر کشته شدن کودکان مسلمان یمن. به چه گناهی خون کودکان و زنان بی گناه یمن ریخته می شود؟ مردم یمن به چه گناهی محاصره شده اند و باید گرسته و محروم باشند و روزانه بمباران و موشک باران شوند؟

وی افزود: تاثیر صحنه های کشتار کودکان و زنان و سالخوردگان یمنی از تمام هواپیماها و اموال و رسانه های دشمنان قوی تر است، زیرا این تصاویر پرده از چهره کریه قاتلان برداشت و حقیقت نظام آل سعود را به مردم جهان نشان داد و تمام ادعاهای پوچ آنها در مورد عدالت و اعتدال را بر باد داد و این کشتارها یک رسوایی بزرگ برای کسانی است که مدعی عربیت هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha