شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شیخ نبیل قاووق

حوزه/ امروز در یمن، داعش و القاعده و ائتلاف عربی همه در یک جبهه در مقابل ملت یمن قرار گرفته اند و اکنون تجاوز به یمن پرده از چهره هایی که ادعای اعتدال داشتند کنار زده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ نبیل قاووق نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان تاکید کرد: تکفیری ها دشمنان بشریت و ادیان آسمانی و دشمنان دین رحمت هستند و موجب دور شدن انسان ها از دین رحمت می باشند.

شیخ قاووق گفت: هدف خطر تکفیری شیعیان و اهل سنت هستند و برای تکفیری ها مسلمان و مسیحی تفاوتی ندارد، چون هرکس با آنها بیعت نکند از نظر آنها کافر است، حتی اگر تکفیری نیز باشد و مثال این واقعیت را می توان در شهر مظلوم عرسال مشاهده کرد که در معرض فجیع ترین جنایت های تکفیری ها قرار دارد. وی در ادامه این سؤال را مطرح کرد که آیا اماکن مقدس اهل سنت یا مسیحیان از جنایات داعش مصون ماند؟

نایب رییس شورای اجرایی حزب الله گفت: تجاوزات اخیر به یمن حقیقت امور را برای همه روشن کرد، چون امروز در یمن داعش و القاعده و ائتلاف عربی همه در یک جبهه در مقابل ملت یمن قرار گرفته اند و اکنون تجاوز به یمن پرده از چهره هایی که ادعای اعتدال داشتند کنار زده است. این چه اعتدال عربی و اسلامی است که مدعیان آن مرتکب قتل عام کودکان و زنان و پیران می شوند؟

وی افزود: شدت جنایت های صنعا کمتر از جنایت هیا صهیونیست ها در لبنان و فلسطین نیست.

شیخ قاووق افزود: گناه ملت یمن چیست که باید روزانه هدف حملات پی در پی عربستان قررا گیرند؟ آیا یمن به عربستان حمله کرده که هواپیماهای عربستان به آن حمله می کنند؟ آیا مردم بحرین به عربستان حمله کرده بودند که ارتش عربستان به منامه وارد شده و تظاهرات مردمی مسالمت آمیز را سرکوب می کند؟

وی افزود: به نظر می رسد تنها گناه مردم یمن این است که با داعش و القاعده مبارزه کرده اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha