یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شهید

حوزه/ طلاب و اساتید مدرسه علمیه امیرالمؤمنین(ع) شهرستان کارون به دیدار خانواده های دوتن از سرداران شهید مدافع حرم رفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، مسئولین، اساتید و طلاب مدیر مدرسه علمیه امیرالمؤمنین (ع) شهرستان کارون،شامگاه چهارشنبه در منازل دو تن از شهدای مدافع حرم به نام سردارشهید حمید تقوی فر و سردارحسن حزباوی حضور یافته و با خانواده آنان دیدار و گفتگو کردند.

در این مراسم معنوی که با حضور حجت الاسلام خضیراوی، امام جمعه کارون برگزار شد، حاضران با قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهیدان مدافع حرم را زنده نگه داشتند.

حجت الاسلام خضیراوی با بیان این که واژه شهید، یادآور رشادت، ایثارگری و از خودگذشتگی است، گفت: عزت، عظمت و اقتدار انقلاب اسلامی ما مرهون ایثار و اخلاص شهیدان است.

امام جمعه کارون بیان داشت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا تلاشی در جهت شناخت مسیر حق و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

بنا براین گزارش، سردار رشید اسلام «حسن حزباوی» از مدافعان حرم مطهر حضرت زینب(س) در درگیری با تروریستهای تکفیری در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر این مدافع حریم اهلبیت(ع) یکشنبه نهم آذرماه ماه سال ۹۳ با حضور مردم شهید پرور اهواز در گلزار شهدای اهوا به خاک سپرده شد.

سردارحاج حمید تقوی فر نیز از دیگر شهدای مدافع حرم بود که در حین انجام ماموریت مستشاری برای مقابله با تروریست های تکفیری و داعش در سامرا به شهادت رسید و پیکر این شهید مدافع حرم نیز سه شنبه ۹ دی ماه سال ۹۳ در اهواز با حضور گسترده مردم به خاک سپرده شد.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha