سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت‌‌الاسلام اکبری سپاه قم

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب (ع): مراسم ویژه گرامیداشت ایام شهادت استاد مطهری ، روز یکشنبه هفته آینده در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری ، پیش از ظهر امروز در نشست خبری که به همین مناسبت در سالن جلسات مرکز آموزش بسیج شهید آیت‌الله سعیدی برگزار شد، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: سخنران اصلی این مراسم  حجت الاسلام والمسلمین  اعرافی، رئیس جامعه المصطفی و امام جمعه قم می باشد که با حضور مشترک نیروهای مسلح و معلمان همراه خواهد بود.

وی افزود: گلباران مرقد مطهر شهید مطهری و نیز تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی نمونه سپاه و بسیج استان قم در روز دوشنبه و همچنین برگزاری همایش بزرگ عقیدتی سیاسی در حسینیه ثارالله سپاه قم در روز چهارشنبه هفته آینده از دیگر برنامه های ویژه هفته عقیدتی سیاسی در قم می باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم همچنین یادآور شد: همچون سال های گذشته دیدارهایی با مراجع عظام، اساتید و علمای شاخص استان داریم و به مناسبت ایام شهادت آیت الله مطهری و هفته عقیدتی سیاسی از رهنمودهای این بزرگان بهره مند خواهیم شد.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه رفیع استاد مطهری به عنوان یک عالم زمان شناس و دغدغه مند ابراز داشت: ایشان شخصیت بزرگی بود که در درون حوزه های علمیه رشد و نمو یافت و با علم و اخلاق و تعهد و تکلیف مداری الهی خود منشا خدمات بسیاری برای جامعه اسلامی ما شد به طوری که پس از سی و چند سال از شهادت ایشان ، هنوز آثار و نوشته های ایشان پرخیر و برکت است.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha