دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
15

حوزه/ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تجلیل از مقام شهید علامه مطهری(ره)، معلمان را راهنمای بشریت و ادامه دهنده راه انبیای الهی خواند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از آران و بیدگل، دکتر حسین مظفر، در مراسم گرامیداشت هفته معلم، در جمع مسئولین، اساتید و طلاب مدرسه علیمه امیرالمومنین(ع) آران و بیدگل، با تجلیل از مقام شهید علامه مطهری(ره)، گفت: معلمان راهنمای بشریت و ادامه دهنده تعالیم انبیای الهی هستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به نگاه نقادانه علامه شهیدمرتضی مطهری(ره) به مکاتب مادی گرایانه اشاره کرد و  افزود: سوء برداشت برخی افراد از مفاهیم دینی، همواره یکی از دغدغه های آن شهید بزرگوار بود.

وی بر لزوم الگوگیری طلاب از استاد مطهری تاکید کرد و  بیان داشت: طلاب باید با جدیت در تحصیل علم و تهذیب نفس، مسیر شهید مطهری ها را بپیمایند.

در مراسم تکریم و گرامیداشت مقام استاد همچنین، با حضور نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، از اساتید و طلاب نمونه این مدرسه تجلیل به عمل آمد.

در ادامه این برنامه، دکتر مظفر از کتابخانه جدیدالتاسیس مدرسه امیرالمومنین(ع) بازدید کرد و  ارتقاء سطح علمی و پژوهشیاین مدرسه تقدیر کرد.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha