چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کد خبر: 349819
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۳
ضیافت ملکوت

حوزه/ معاون امور واحد های آموزشی و امور طلاب حوزه علمیه استان فارس، از ثبت نام طلاب مدارس علمیه فارس در طرح سراسری ضیافت ملکوت خبر داد.

حجت الاسلام بهمن دهقان، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در فارس گفت: به منظور ارتقای سطح تربیتی و اخلاقی طلاب سطح یک مدارس علمیه فارس ، کارگاهی در تابستان امسال با عنوان" ضیافت ملکوت " برگزار می گردد.

وی افزود: برای دیگر طلاب پایه های سه تا ششم مدارس که می خواهند در این طرح شرکت نمایند، مشاوره های اخلاقی و بالینی در چهار جلسه در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام دهقان، به اهمیت برگزاری این طرح اشاره کرد و گفت: برای جلوگیری از آسیب های اخلاقی و تربیتی طلاب و ارتقاء سطح اخلاقی و تقویت زندگی طلاب این طرح به صورت سراسری برگزار می شود.

معاون امور واحد های آموزشی و امور طلاب حوزه علمیه استان فارس اظهار کرد: در این طرح برنامه های بسیاری برگزار می شود که اهم آن برگزاری کلاس ها و مشاوره های تربیتی و مراقبتی می باشد که طلاب علاوه بر رفع مشکلات خود می توانند به دیگران در این امر کمک رسانی کنند.

حجت الاسلام دهقان گفت: مدت برگزاری این دوره، 15 روزه می باشد که تعداد شرکت کنندگان در هر دوره 150 نفر می باشد.

وی گفت: طلاب رسمی مدارس علمیه استان فارس که در سطح  یک مشغول به تحصیل می باشند، می توانند با تکمیل مدارک از طریق آدرس اینترنتی www.tahzib-howzeh.com در این طرح ثبت نام نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha