دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 349996
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲
محمد شیاسی

حوزه/عربستان سعودی گام در مسير گروه تروريستی داعش گذاشته و در راستای نابودي تمامی جنبش های آزادی خواهانه به صورت مخفيانه يا آشکارا تلاش می کند.

حجت الاسلام محمد شیاسی، در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان، حکم اعدام  شیخ نمر از سوی دولت عربستان را ظالمانه دانست و اظهار داشت: اجرای این حکم پیامدهای غیر قابل پیش بینی برای دستگاه حکومتی آل سعود به همراه خواهد داشت.

وی ارتکاب این جنایت ها را تنها باعث خوشحالی آمریکا و رژیم صهیونیستی دانست و تصریح کرد: اسلام و تاريخ نشان داده که شيعه با خون سرکوب نشده و هر چه بيشتر خون مسلمانان را ريختند، آن‌ ها بيشتر پيروز شدند.

وی با تاکید بر اینکه اعلام حکم اعدام شیخ نمر از سوی دستگاه حکومتی عربستان سعودی محکوم است؛ تصریح کرد: این کارها از سوی کسانی که مدعی خادم حرمین هستند، آنها را به خائن الحرمین تبدیل کرده است.

امام جمعه رضوان شهر، با انتقاد نسبت به سکوت مجامع بین‌المللی در برابر حکم ظالمانه دادگاه سعودی علیه شیخ نمر، خاطرنشان کرد: سازمان های حقوق بشر، سازمان ملل متحد، عفو بین الملل و جامعه جهانی باید جلوی رفتارهای ضد بشریت رژیم سفاک سعودی را بگیرند. 

وی در ادامه با بیان اینکه رژیم عربستان سعودی با حمايت از گروهك‌های تروريستی به عنوان مجری طرح‌های آمریکا و اسرائیل در منطقه رفتار می کند؛ تصریح کرد: عربستان سعودی درست گام در مسير گروه تروريستی داعش گذاشته و در راستای نابودي تمامی جنبش های آزادی خواهانه به صورت مخفيانه يا آشکارا تلاش می کند.

حجت الاسلام شیاسی با تاکید بر اینکه عربستان در باتلاقی خود را گرفتار می کند که خارج شدن آن دیگر در دست این رژیم نخواهد بود؛ تصریح کرد: اجرای حكم اعدام برای علمای شاخص اسلام كه دارای جايگاه اجتماعی و مذهبی بزرگی هستند، اشتباهی بزرگ و غير قابل قبول براي مسلمانان خواهد بود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha