یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 350038
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶
کتاب همدلی و همزبانی

حوزه/ کتاب دولت و ملت همدلی و همزبان به همت یکی از محققین حوزه منتشر و وارد بازار کتاب شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،  کتاب دولت وملت همدلی وهم زبانی  از مجموعه آثار  حجت الاسلام  سروری از محققین و پژوهشگران حوزه علمیه در 160 صفحه و چهار بخش توسط انتشارات جوانان موفق وارد بازار کتاب  شد.

مسئول دفتر  انتشارات جوانان موفق گفت: کتاب حاضر در تیراژ 3000 نسخه در اندازه رقعی به  مرحله چاپ  و نشر رسید.

محمد جواهریان  افزود: حجت الاسلام  سروری در سال گذشته (93) کتاب اقتصاد وفرهنگ با عزم ملی ومدیریت جهادی را در پرونده تالیفات خود داشت که ظرف مدت نه ماه به چاپ هشتم رسید .

درقستمی از مقدمه این کتاب آمده است:

شعار حکیمانه مقام معظم رهبری حفظه الله در سال جدید (1394) با چهار کلمه"دولت و ملت، همدلی وهم زبانی" کوتاه اما پربار و سرشار از مفاهیم عمیق ، سیاست‌های کلی نظام را در  عرصه داخلی و بین‌المللی برای سال جدید در همه حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجرایی تبیین و تشریح کرده اند. که بدون تعارف کلیت نظام ما به محور قرار دادن این چهار کلمه بستگی دارد.

وحدت و همدلی مردم و مسئولان هم موجب هم‌نشینی وهمزیستی سیاسی و فرهنگی در داخل کشور و هم مایه اقتدار فرهنگ سیاسی ما در عرصه بین الملل است.

با توجه به موقعیت خاص سیاسی کشور در سال جدید ،همدلی و همزبانی ،دولت و ملت می‌تواند چهارستون محکم برای استواری نظام باشد و به همین دلیل رهبر معظم انقلاب اندیشمندانه این شعار را در این موقعیت خاص انتخاب کردند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha