دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نوری همدانی

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: ما اجازه نخواهیم داد کسی از مراکز نظامی ما بازدید کند؛ مگر شما اجازه می دهید از مراکز نظامی تان بازرسی و با دانشمندان هسته ای شما مصاحبه و گفت وگو کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» این مرجع تقلید امروز در درس خارج فقه خود در مسجد اعظم  با اشاره به صدور حکم ارتداد سلمان رشدی از سوی حضرت امام خمینی(ره)  اظهارداشتند: دشمنان برای این که جلوی اسلام را بگیرند، سلمان رشدی را ترغیب کردند که کتابی علیه اسلام و پیامبر(ص)  بنویسد و آن را منتشر کردند و امام بلا فاصله بعد از مشاهده کتاب حکم به قتل سلمان رشد دادند.

حضرت آیت الله نوری همدانی  با بیان این که حضرت امام(ره)  مقید به حفظ قدرت و عزت اسلام بودند تصریح کردند: ایشان همیشه تاکید می کردند که مسلمانان نباید تحت سلطه باشند، بلکه  باید جان خود را  در راه عزت  خود و اسلام بدهند.

معظم له  با بیان این که ما تابع اسلام هستیم  به  مذاکرات هسته ای و تیم مذاکره کننده اشاره کردند و گفتند: اسلام نمی گوید با همه بسازیم و در مقابل همه نرمش و اعتدال داشته باشیم؛ اسلام می گوید باید دشمن ظالم باشید و خشونت شما علیه خود حس کند.

ایشان ادامه دادند: ما از نظر رهبر معظم انقلاب پیروی می کنیم و بارها تاکید کرده ایم  تیم مذاکره کننده باید  به گونه ای حرکت کند که دشمنان عزت  اسلام و ملت ایران را مشاهده کنند و نباید حرکتی انجام شود که نشانگر ضعف ماباشد.

حضرت آیت الله نوری همدانی  با واکنش به پروتکل الحاقی خطاب به غرب گفتند: ما اجازه نخواهیم داد کسی از مراکز نظامی ما بازدید کند؛  مگر شما اجازه می دهید از مراکز نظامی تان بازرسی و با دانشمندان هسته ای شما مصاحبه و گفت وگو کنند.

این مرجع تقلید با تجلیل از زحمات  دانشمندان جوان هسته ای کشور افزودند: جوانان ما  بدون تکیه بر غرب توانسته اند عزت، عظمت و اقتدار برای کشور به ارمغان  بیاورند؛ و دانش  هسته ای را بومی کنند.

ایشان در پایان با اشاره به آیات قرآن برای مبارزه با دشمنان اسلام و عهد شکنی آنان گفتند: قرآن می فرماید، اگر دشمنان تسلط پیدا کنند عهد و پیمان و خویشاوندی سرشان نمی شود؛ بنابر این باید مسئولان ما بسیار هوشیار باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha