سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
مرتضی نجفی قدسی

حوزه/ مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی با اشاره به تدارک برنامه های متعدد در این مرکز قرآنی، گفت: در شب های ماه مبارک رمضان درس تفسیر قرآن کریم توسط آیت الله استادی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مرتضی نجفی قدسی شامگاه شنبه در نشست علما و اساتید حوزه با حضرت آیت الله مکارم شیرازی که در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد، با اشاره به اینکه علامه طباطبایی در شب های ماه مبارک رمضان به عبادت و تهجد و مطالعه می پرداختند، اظهار داشت: این عالم ربانی در تمام شب های ماه رمضان در این بیت احیا داشتند و هیچ شبی از این ماه الهی را استراحت نمی کردند.

وی تصریح کرد: علامه طباطبایی بخش کثیری از تفسیر المیزان را در این بیت نگاشته اند.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی با اشاره به فعالیت های این دارالقرآن، گفت: برگزاری همایش های تفسیری مفسران قرآن در این بیت شریف نقش بزرگی در گسترش تفسیر در حوزه داشته است.

نجفی قدسی افزود: با همکاری مجمع عالی تفسیر قرآن و سازمان تبلیغات اسلامی  30 نفر از اساتید تفسیر و سطوح عالی و خارج حوزه در راستای تبلیغ دین به 30 استان عازم شدند.

وی تصریح کرد: این اقدام با استقبال در استان ها مواجه شده است و اساتید به فعالیت در برنامه های تبلیغی و تفسیری می پردازند.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی خاطرنشان کرد: امیدواریم این اقدام مقدمه ای برای اجرای فرمایش حضرت آیت الله مکارم شیرازی در خصوص برطرف کردن نیاز شهرها و استان ها به وجود علمای بزرگ باشد.

نجفی قدسی در پایان با اشاره به اینکه برنامه های متعددی در بیت شریف علامه طباطبایی برگزار خواهد شد، گفت: در شب های ماه مبارک رمضان درس تفسیر قرآن کریم توسط آیت الله استادی از ساعت 22:15 برگزار می شود که عموم جامعه می توانند در این مجلس حضور داشته باشند.

انتهای پیام/313/33

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha