یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله فاضل

حوزه/ رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) گفت: امروز مشت اسرائیل برای دنیا باز شده و با راه انداختن داعش ماهیت آن آشکار شده است و بر اثر حضور مردم در روز قدس سال به سال زمین گیرتر می‌شود.

آیت الله محمد جواد فاضل در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، با بیان اینکه روز قدس یکی از ابتکارات بزرگ امام خمینی(ره) و ملت ایران و همه مسلمان جهان است گفت: هرچه زمان می‌گذرد ما به اهمیت این ابتکار امام(ره) و توجه عمیق ایشان بیشتر پی می‌بریم.

وی بیان کرد: یکی از شعارهای اساسی امام(ره) که با قوت بیشتر توسط رهبری دنبال شد دفاع از مردم فلسطین و مخالفت با اسرائیل است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: انقلاب، رهبر و مردم ایران به دنبال این هستند که به همه مسلمانان اعلام کنند که اسرائیل دشمن عنود همه مسلمانان است و هدف آن نابودی همه اسلام است و باید همه با او مقابله کنند.

وی با بیان اینکه پیامبر(ص) فرمود که اگر مسلمانی به ندای انسان مظلوم گوش ندهد مسلمان نیست گفت: بر هر مسلمانی دفاع از مظلوم واجب است و مسلمانان، باید قدس امسال را بیشتر از سال‌های گذشته اهمیت دهند و در راهپیمایی امسال حضور پررنگ‌تری داشته باشند.

آیت الله فاضل لنکرانی با اشاره به اینکه گاهی اوقات این مسئله مطرح می‌شود که چرا این قدر به این مسئله اهتمام داریم عنوان کرد: اگر انقلاب ما و مخالفت ما با رژیم صهیونیستی و مقاومت حزب الله نبود، امروز رژیم صهیونیستی نقشه خود از نیل تا فرات عمل کرده بود.

وی ادامه داد: تاکنون ماهیت اسرائیل برای همه مسلمانان آشکار نشده بود و رسانه‌های غربی فجایع اسرائیل را نمی‌گذاشتند به گوش همه جهانیان برسد و ولی امروز مشت اسرائیل برای دنیا باز شده و با راه انداختن داعش ماهیت آن آشکار شده است و بر اثر حضور مردم در روز قدس سال به سال زمین گیرتر می‌شود.

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) با بیان اینکه امروز اسرائیل بسیار ضعیف شده است و از فلسطینی‌ها وحشت دارد گفت: باید این را قبول کنیم که اسرائیلی که نقشه‌اش این بوده که از نیل تا فرات را بگیرد در جنگ حزب‌الله مغلوب شده و هر روز ضعیف‌تر می‌شود.

وی تصریح کرد: مسلمانان نیز باید این واقعیت را بدانند و اهتمام بیشتری به این مسئله داشته باشند و وظیفه دینی خود را در مخالفت با اسرائیل نشان دهند.

انتهای پیام/313/30

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha