دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌‌الاسلام محمد باقر عبادی - نماینده

نماینده بیرجند در مجلس شورای اسلامی،حضور مردم در روز قدس را ضربه مهلک بر استکبار جهانی عنوان کرد و افزود: اگر اسرائیل از صحنه محو شود هیچ کشور اسلامی دچار مشکل نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدباقر عبادی شهادت امیرالمومنین(ع)، در بیرجند اظهار کرد: احادیث و روایات فراوانی اهل سنت در رابطه با عدالت، جوانمردانه و شجاعات و سبک زندگی امام علی(علیه السلام) وجود دارد که بیانگر عظمت و مقام والای آن امام همام  نزد خداوند است.

نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به عدالت خواهی  امام علی(ع) خاطرنشان کرد: در حدیثی از پيامبر(ص) آمده است که “هر کجا علي باشد، حق هم آن جاست." و مردم آن زمان عدالت امیرالمومنین امام علی(علیه السلام) را بر نتافند و در محراب عبادت به خاطر شدت عدالت‌شان به شهادت رساندند.

حجت الاسلام عبادی، تصریح کرد:  شب قدر، شب آمرزش گناهان است، نباید در این ساعات قطع امید به رحمت الهی داشت چراکه این گناه کبیره محسوب می‌شود.

امام جمعه موقت بیرجند، دعا برای دیگران را یکی از راه های استجابت دعا  عنوان کرد و تاکید کرد: در قرآن کریم و روایات تأکید فراوانی بر دعا کردن، شده است و در ماه مبارک رمضان بخصوص لیالی قدر برای همگان علی الخصوص ملت‌های مسلمان همانند مردم مظلوم و بی گناه فلسطین، سوریه, یمن دعا کنید.

وی در  ادامه با بیان اینکه، امروز ملت مظلوم یمن، فلسطین،سوریه و عراق با زبان روزه در حال مقاومت و ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی‌های آل سعود, صهیونیست ها ، گروه داعشی ها هستند، بیان داشت: بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی در آن زمان فرمودند اسرائیل غده سرطانی است و حالا بعد از گذشت بیش از ۳۶ سال از انقلاب اسلامی تمام کشورهای اسلامی منطقه متوجه شده‌اند که اسرائیل تهدید بزرگ برای ملت‌ها است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه آل‌سعود همراه و هم‌پیمان رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی است، بیان کرد: اگر اسرائیل از صحنه محو شود هیچ کشور اسلامی دچار مشکل نخواهد شد.

وی یکی از جلوه‌های انقلاب اسلامی را شرکت در راهپیمایی روز قدس دانست و ابراز داشت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس، علاوه بر اینکه اعلام حمایت قاطع از ملت‌های مظلوم می‌باشد، امنیت‌ساز است.

امام جمعه موقت بیرجند حضور مردم در  روز قدس را ضربه مهلک بر استکبار جهانی عنوان کرد و افزود: همواره در طول دوران انقلاب اسلامی هم‌جا که مردم وارد صحنه شده‌اند، پیروزی قاطع از آن ملت بوده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha