یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
ناصری

حوزه/ آل سعود با جنایاتی که مرتکب می‌شود، خود را خادم الحرمین نیز می‌نامد، در حالی که مردم مظلوم یمن را از هر طرف محاصره کرده‎‎ و جلوی کمک‌‌های انسان دوستانه را گرفته‌ و بر سر آنها آتش و بمب می‎‎ریزد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری، ظهر امروزدر جمع راهپیمایی کنندگان یزدی، از مردم تابع ولایت دارالعباده یزد به خاطر حضورشان در این اجتماع عظیم علی رغم گرمای طاقت فرسا قدردانی کرد و اظهار داشت: این حرکت لبیک به ندای امام راحل(ره) و لبیک به سفارش حضرت امیرالمومنین(ع) است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه مظلومان باید بدانند که کسانی یار و فریادرس آن ها هستند و دست آنها را خواهند گرفت و آنها را از شر ظالمان رهایی خواهند بخشید، ادامه داد: پیامبر(ص) فرمودند اگر ندای مظلومی بلند شود و به یاری او نشتابید، مسلمان نیستید. همان گونه که کسانی که صدای "هل من ناصر ینصرنی" امام حسین (ع) را شنیدند و به یار او نشتافتند مسلمان نیستند.

سخنران راهپیمایی روز قدس یزد  با اشاره به سفارش امام (ره) به یاری و دفاع از مظلومان  فلسطین، یادآور شد: امروز استکبار جهانی در حال تلاش برای حاکمیت یک رژیم تروریست، کودک کش و ...است. آن ها در حالی که ادعای رعایت حقوق بشر دارند،  به خود اجازه ترور دانشمندان ایرانی و سایر کشورها را می‎‎دهند، اما در برابر جنایت‌های اسرائیل و همچنین عربستان در یمن و به خاک و خون کشیدن مردم آن سکوت می‌کنند.

وی با اشاره به کشتارهای یمن از سوی رژیم آل سعود، این جنایات را نوعی تعصبات جاهلیتی خواند و افزود:  آل سعود با جنایاتی که مرتکب می‌شود، خود را خادم الحرمین نیز می‌نامد، در حالی که مردم مظلوم یمن را از هر طرف محاصره کرده‎‎ و جلوی کمک‌‌های انسان دوستانه را گرفته‌ و بر سر آنها آتش و بمب می‎‎ریزد.

آیت الله ناصری، قتل عام مردم روزه دار یمن در خانه، مساجد و بیمارستان و ... را بربریت و جاهلیت مدرن قرن اخیر دانست و گفت: امروز مردم مسلمان جهان با مشت‌‌های گره کرده‌ در راهپیمایی روز قدس انزجار و تنفرخود را از جنایت‌های وحشیانه و خلاف حقوق بشر و انسانیت آل سعود  و صهیونیسم اعلام کردند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha