یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام حسینی نژاد

حوزه/ رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با اشاره به این که امربه ‌معروف و نهی از منکر بهترین راه حفظ حجاب و عفاف در جامعه است گفت: اگر این امر در جامعه نهادینه شود جامعه اصلاح خواهد شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی نژاد در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، با بیان این که حجاب و عفاف یکی از دستورات و احکام ضروری اسلام است که در قرآن و روایات در مورد آن بسیار تأکید شده و سیره اهل‌بیت(ع) است گفت: با حفظ حجاب و عفاف باید جلوی اشاعه فحشا در جامعه گرفته شود و اگر آسیب ببیند جامعه دچار هرزگی می‌شود.

وی با بیان این که یکی از ابزارهای استعمارگران در تهاجمات فرهنگی اشاعه بدحجابی و بی‌حجابی در جامعه است و با این کار می‌خواهند به ارزش‌ها و اصابت دینی ما آسیب بزنند تصریح کرد: تمامی افراد در جامعه از خانواده‌ها گرفته تا کارمندان و روستائیان باید در مورد حفظ حجاب و عفاف تلاش کنند و آن را به دیگران تذکر دهند.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه امربه‌معروف و نهی از منکر بهترین راه حفظ حجاب و عفاف در جامعه است گفت: امربه‌معروف و نهی از منکر امری فراموش‌شده در جامعه است که البته برای همه واجب است و اگر این امر در جامعه نهادینه شود جامعه اصلاح خواهد شد.

وی بیان کرد: صداوسیما و نهادهای دولتی نقش بسیار مهمی در جامعه دارند و می‌توانند تأثیر بسیاری بر جوان‌ها و افزایش فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه داشته باشند.

انتهای پیام/313/30

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha